Gå til innhold

Handle med klarna delbetaling

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg tenkte og bestille meg en ny tlf men må mest sannsynlig ta det på nedbetaling. Hører at klarna er trygg og fin. Hva er deres opplevelser med klarna delbetaling? Kan man kjøpe ut hele telefonen vis jeg etterhvert får råd selvom jeg er på delbetaling? 

Anonymkode: 82187...479

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 23.9.2024 den 14.38):

Hei!

Jeg tenkte og bestille meg en ny tlf men må mest sannsynlig ta det på nedbetaling. Hører at klarna er trygg og fin. Hva er deres opplevelser med klarna delbetaling? Kan man kjøpe ut hele telefonen vis jeg etterhvert får råd selvom jeg er på delbetaling? 

Har bare positive opplevelser med klarna. Du kan selvfølgelig betale ned fortere hvis du vil det 

Anonymkode: adaea...ed5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.9.2024 den 14.38):

Hei!

Har bare positive erfaringer med Klarna og de er trygg å bruke. Har ikke brukt delbetaling over tid, men det andre alternativet; betal 30 dager senere. 

Du kan nok betale hele kjøpesummen om du får råd til det. Jeg skal ikke være 100 % sikker på det, men jeg regner med at det meste står forklart på Klarne sine sider. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...