Gå til innhold

Venninnes samboer skriver til meg på snapchat av og til

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Jai, jeg har ei venninne, ei slektning, og av og til når jeg poster en story på snapchat, et bilde av en drink eller noe, så skriver han til meg : party on.Siste lørdag gjorde han det, jo takk skrev jeg høflig.Men så tenker jeg, er dette over streken ? han forsatte å skrive til meg og sendte bilde av der han jobbet på plattform.I mitt stille sinn så tenker jeg at han går bak ryggen til samboeren sin, men jeg har ikke gjort eller sagt noe, vil ikke lage trøbbel i heimen for dem.Hva skal jeg si til han neste gang han skriver, jeg kan kanskje ikke blokke han, det hadde vært dårlig gjort, har hendt jeg har vært i selskap og snakket med ham.😶

Anonymkode: be71c...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jai, jeg har ei venninne, ei slektning, og av og til når jeg poster en story på snapchat, et bilde av en drink eller noe, så skriver han til meg : party on.Siste lørdag gjorde han det, jo takk skrev jeg høflig.Men så tenker jeg, er dette over streken ? han forsatte å skrive til meg og sendte bilde av der han jobbet på plattform.I mitt stille sinn så tenker jeg at han går bak ryggen til samboeren sin, men jeg har ikke gjort eller sagt noe, vil ikke lage trøbbel i heimen for dem.Hva skal jeg si til han neste gang han skriver, jeg kan kanskje ikke blokke han, det hadde vært dårlig gjort, har hendt jeg har vært i selskap og snakket med ham.😶

Jeg har venninners menn på snap om vi er nære venner. Og da er slike meldinger helt ok. Så jeg skjønner ikke helt problemet.

Anonymkode: eb07f...5f0

• Liker 19
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har venninners menn på snap om vi er nære venner. Og da er slike meldinger helt ok. Så jeg skjønner ikke helt problemet.

Ja men det føltes merkelig, sist jeg var i selskap så glante han masse på meg, og jeg syntes det hele ble kleint som unge folk sier.Jeg synes ikke det er greit, men er mulig jeg tar feil.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det han skrev der var ikke nødvendigvis over streken, men at han kommer til å gå over den streken er temmelig sikkert. Merker du antydning til det så er det vel bare å si ifra

Anonymkode: a24a5...0fe

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

jeg kan kanskje ikke blokke han, det hadde vært dårlig gjort

Hvorfor i alle dager har du han på snap hvis du syns det er over streken å snappe med han?

Anonymkode: 9c6c8...424

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok her skriver du veldig mellom linjene. Å svare på noens story med party on er ikke over streken, men du synes det er over streken med han…fordi? Har du lagt merke til at han har et godt øye til deg? Da er det mulig han begynner med slike platonske meldinger først og sender drøye etterhvert som dere har begynt å få kontakt. Liker du han da? Liker du oppmerksomheten? 

Anonymkode: 65be5...954

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ?! Det er jo helt vanlige reaksjoner på ting du legger ut? Jeg melder også av og til med venninners menn, uten at det er noe snuskete ved det. Vi kjenner hverandre jo? 
Hvorfor har du lagt til folk på sosiale medier som du mener det er upassende å snakke med? 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ja men det føltes merkelig, sist jeg var i selskap så glante han masse på meg, og jeg syntes det hele ble kleint som unge folk sier.Jeg synes ikke det er greit, men er mulig jeg tar feil.

Kanskje han er positiv til deg som person og tenkte seg ikke om? Det må ikke bety at han syns du er så deilig at han vil ligge med deg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de barn ville jeg svart noe som: yay, gleder meg til du kommer hjem og passer ungene, for da kan Stine bli med.

Ellers tror jeg ikke du skal undervurdere hvor kjedelig det er på plattform… Sannsynligvis skriver han noe til absolutt alle som legger ut story.

Anonymkode: 02799...036

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva som er over streken i det du skriver.

Selv om han er i forhold har han lov å sende intetsigende snaps til venner på Snap.

Endret av Hateridioter
  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke snap, men kommenterer og kommuniserer med venninners menn i andre sosiale medier og på Messenger, og de med meg. Finnes ikke noe suspekt med det, vi er jo venner! 

Anonymkode: 913ab...577

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke vil at han skal kommentere, kan du gjøre slik at han ikke ser hva du legger ut på storyen din. 

Du hadde heller ikke trengt å svare takk på hans melding… 

Anonymkode: 8af8b...8c8

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager sender DU han snap hvis kommunikasjonen mellom dere er upassende?? 

Dropp å sende snap til han. Det er den innlysende enkle løsningen her 

Anonymkode: 6fd9c...b1d

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker du å få snap fra han Ts? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor i alle dager sender DU han snap hvis kommunikasjonen mellom dere er upassende?? 

Dropp å sende snap til han. Det er den innlysende enkle løsningen her 

Jeg sender ikke snap til han, han ser på storyen min og skriver melding til meg på innboksen min, og jo har tenkt å slette han på snapchat, men da vil han sikkert se på meg som overlegen, han er samboer med ei jeg er kusine med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor i alle dager har du han på snap hvis du syns det er over streken å snappe med han?

Anonymkode: 9c6c8...424

Fordi jeg tenkte jo ikke at han kom m til å skrive til meg ! er bare en fyr jeg kjenner litt, snakket med noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ok her skriver du veldig mellom linjene. Å svare på noens story med party on er ikke over streken, men du synes det er over streken med han…fordi? Har du lagt merke til at han har et godt øye til deg? Da er det mulig han begynner med slike platonske meldinger først og sender drøye etterhvert som dere har begynt å få kontakt. Liker du han da? Liker du oppmerksomheten? 

Jeg liker han IKKE nei mer en en bekjent 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg tenkte jo ikke at han kom m til å skrive til meg ! er bare en fyr jeg kjenner litt, snakket med noen ganger.

Slutt å ha folk på snap som ikke kan kommunisere med deg... Du lager deg  bare problemer 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tekster med en gift mann som er en gammel kompis av min eks, og det er helt vanlige uskyldige meldinger.

Jeg har også lurt på hvorfor han sender meg mye meldinger av og til, men tenker det er fordi han liker humoren min og liker temaene vi chatter om Han har aldri gått over streken med noe som helst hinting, og jeg har ikke interesse av han og ikke han av meg heller tror jeg, da han har en mye yngre og flottere kone enn meg😄

Han er bare en mannlig venn.

Anonymkode: c56f5...4e8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Samme her, ikke noe problem i det hele tatt. 

Anonymkode: b9f94...bf6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...