AnonymBruker Skrevet 23. september #1 Del Skrevet 23. september Dem som har forholdt seg til kun 1 sexpartner hører vel etterhvert til sjeldengheten idag ? Det å innlede eit forhold /samliv utan å ha hatt flere sexpartnere før.. hører vel også med til sjeldenheten ? Å leve i eit parforhold / samliv der kun den eine part tar initiativet til sex hører vel også med til sjeldenhetene ? Å leve i eit samliv med ulikt sexbehov handler om tilpassningsevne , og hører vel også etterhvert til sjeldenheten ? Noen par hevder at sexen er limet i forholdet medan andre par lever tilsynelatende utmerket saman der de legger mer vekt på andre verdier hos partneren en sexen. Mange par opplever at sexualitetsbehovet endres, og hva skjer da hos dem der sexen er limet i forholdet samanlignet med par som legger mer vekt på andre verdier ? Kvinner hevder at de tenner sexuelt på måten deres partner oppfører seg overfor dem den i kvardagen, og mange kvinner legger tilsynelatende vekt på arbeidsfordeling innenfor hjemmet, men her må det vera noe som ikkje stemmer. Hilsen miljøskadet mann Anonymkode: 70cd0...551 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet 23. september #2 Del Skrevet 23. september Jeg forstår ikke helt hva du spør om? Det er ingen forskjell i hvordan jeg og min samboer tar initiativ til sex. Vi uttrykket et ønske om sex (enten direkte eller mer diskret). Blir ønsket besvart med ønske eller "aksept" så har vi sex. Ønsker ikke den andre parten å ha sex, så har vi ikke sex. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #3 Del Skrevet 23. september c_buk skrev (24 minutter siden): Jeg forstår ikke helt hva du spør om? Det er ingen forskjell i hvordan jeg og min samboer tar initiativ til sex. Vi uttrykket et ønske om sex (enten direkte eller mer diskret). Blir ønsket besvart med ønske eller "aksept" så har vi sex. Ønsker ikke den andre parten å ha sex, så har vi ikke sex. Usikker på hvordan ein da skal forme spørsmålet så du skjønner ? Hos dere er det ingen forskjell på hvem som er initiativtager til sexen, men slik er det ikkje hos alle. Anonymkode: 70cd0...551 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet 23. september #4 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Usikker på hvordan ein da skal forme spørsmålet så du skjønner ? Hos dere er det ingen forskjell på hvem som er initiativtager til sexen, men slik er det ikkje hos alle. Anonymkode: 70cd0...551 Mener mest at det var så mange spørsmål i HI at det var vanskelig å fange essensen av hva du spør om. Jeg svarte på overskriften, men fikk ikke helt tak på resten av innlegget. Kanskje derfor det ikke er så mange som har kommet med innspill eller svar. Håper du får gode svar etter hvert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #5 Del Skrevet 23. september Hvis spørsmålet ditt er om jeg tar og hvordan jeg tar initiativ til sex? Så gjør jeg det. Ikke så ofte for han tar ofte initiativ til det så det er ikke plass til at jeg spør. Jeg spør noen ganger rett ut om vi skal ha sex. Ellers så tar jeg på han og kysser han. Da vet jeg jo at det leder til sex. Ellers så kan jeg ta hånda hans rett på skrittet mitt. Da vet jeg hvert fall at det blir sex. Anonymkode: 63846...113 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #6 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Dem som har forholdt seg til kun 1 sexpartner hører vel etterhvert til sjeldengheten idag ? Det å innlede eit forhold /samliv utan å ha hatt flere sexpartnere før.. hører vel også med til sjeldenheten ? Tror ikke dette er så vanlig nå lenger blant unge voksne nei. Men kjenner par i 40-åra der dette er tilfelle for én av de.Å leve i eit parforhold / samliv der kun den eine part tar initiativet til sex hører vel også med til sjeldenhetene ? ja, kanskje? Iallefall stusselig om det er tilfellet. Å leve i eit samliv med ulikt sexbehov handler om tilpassningsevne , og hører vel også etterhvert til sjeldenheten ? Dette er jeg uenig i. Ulik sexlyst er nok en del av en personlighet/fungering. Og er ikke noe som skal tilpasses. Det beste er å finne en partner der man matcher på dette punktet. Ingen skal måtte behøve å ha mer eller mindre sex enn man ønsker. Man er selv ansvarlig for å finne en partner man er kompatibel med. Noen par hevder at sexen er limet i forholdet medan andre par lever tilsynelatende utmerket saman der de legger mer vekt på andre verdier hos partneren en sexen. Mange par opplever at sexualitetsbehovet endres, og hva skjer da hos dem der sexen er limet i forholdet samanlignet med par som legger mer vekt på andre verdier ? igjen da, mitt ansvar å finne en partner der vi er kompatible. Jeg tror ikke sexlysten endrer seg så voldsomt mye, men at livet skjer er helt riktig. Sykdom, ulykker, svangerskap, at forholdet blir dårlig osv. At mannen er en idiot som tar kona for gitt betyr ikke at hun generelt har mistet sexlysten sin. Hun har mistet lysten på akkurat den mannen. Kvinner hevder at de tenner sexuelt på måten deres partner oppfører seg overfor dem den i kvardagen, og mange kvinner legger tilsynelatende vekt på arbeidsfordeling innenfor hjemmet, men her må det vera noe som ikkje stemmer. Hvorfor er det noe som ikke stemmer? Vil si det du nevner der er to sider av samme sak. Det handler om oppførsel og hvordan man er mot partner. Jeg er kvinne selv. Blir jeg ikke respektert, verdsatt, prioritert eller vist omsorg for så mister jeg lysten på sex med den personen. Jeg har kun sex i forhold, driver ikke med ons og slikt. Hvis ikke han oppfører seg som kjæresten min så får han heller ikke kjæresteprivilegier. Dårlig kjæreste = dårlig forhold = waste of time. Og jeg har iallefall ikke sex med noen som ikke behandler meg bra. Det må da finnes grenser. Hilsen miljøskadet mann Anonymkode: 70cd0...551 Her var det mye forskjellig. Er dette ting du vil diskutere i en tråd her inne eller bare tanker du har? Uansett. Her er mine synspunkt. Anonymkode: 2f43d...b2e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 23. september #7 Del Skrevet 23. september Hvordan er det relevant om man har hatt tidligere partnere? Hvor vanlig det er å kun ha en partner gjennom livet, spørs nok hvor du er og hvem du snakker med.. Jeg tar initiativ utifra humør, situasjon etc.. Hvorfor kan det ikke stemme at noen kvinner trenger fin oppførsel oppførsel og rettferdig fordeling av husarbeid for å tenne? Gjør ikke de fleste mennesker generelt det? Hvem tenner på en partner som behandler en stygt eller lite givende i hverdagen? Hvem tenner på å gjøre alt husarbeidet? Det eneste logiske svaret på det er, få spesielt interesserte. Altså de med en kink eller fetisj for sådan.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #8 Del Skrevet 23. september Jeg spør mannen min :skal vi ha sex? Anonymkode: 401c6...aae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #9 Del Skrevet 23. september c_buk skrev (24 minutter siden): Mener mest at det var så mange spørsmål i HI at det var vanskelig å fange essensen av hva du spør om. Jeg svarte på overskriften, men fikk ikke helt tak på resten av innlegget. Kanskje derfor det ikke er så mange som har kommet med innspill eller svar. Håper du får gode svar etter hvert Flere av spørsmålene ved innlegget er selvsagt ikkje relevant for overskriften. ! Anonymkode: 70cd0...551 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 23. september #10 Del Skrevet 23. september Min måte å ta initiativ på er å bare sette meg skrevs over, og kneke meg inntil han, og kline litt selvfølgelig. Blir som regel hard på et blunk da. Har ikke opplevd å få avslag på det hittil ihvertfall... Veldig effektivt 😂🙃. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #11 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Her var det mye forskjellig. Er dette ting du vil diskutere i en tråd her inne eller bare tanker du har? Uansett. Her er mine synspunkt. Anonymkode: 2f43d...b2e Flere av de underliggende spørsmålene er nok høyst sansynleg noe utradisjonelle tanker fra en person har som har forholdt seg til en og samme sexualpartner. Anonymkode: 70cd0...551 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #12 Del Skrevet 23. september Irak skrev (5 minutter siden): Min måte å ta initiativ på er å bare sette meg skrevs over, og kneke meg inntil han, og kline litt selvfølgelig. Blir som regel hard på et blunk da. Har ikke opplevd å få avslag på det hittil ihvertfall... Veldig effektivt 😂🙃. Samtykke-erkleringen hos din partneren ligger i at junioren blir hard på eit blunk. 😄 Anonymkode: 70cd0...551 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 23. september #13 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Samtykke-erkleringen hos din partneren ligger i at junioren blir hard på eit blunk. 😄 Anonymkode: 70cd0...551 Har funket for min del 😄. Trenger ikke å være så avansert bestandig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 23. september #14 Del Skrevet 23. september Ja det gjør jeg direkte, indirekte og tidvis også nærmest forlangende, men jeg er selvfølgelig oppmerksomhet på om han ønsker eller ikke. Type "forlangende" er å komme inn til ham i sexy undertøy eller naken med massasjeolje i hånden, helt uten forvarsel, men siden hans respons er voldsom iver hver eneste gang jeg har gjort slikt har jeg ikke følt at jeg bør være mer forsiktig med slikt. Om jeg hadde merket at han synes slikt ble for brått og forlangende hadde jeg kuttet ut slikt, eller spurt først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #15 Del Skrevet 23. september Trolltunge skrev (38 minutter siden): Ja det gjør jeg direkte, indirekte og tidvis også nærmest forlangende, men jeg er selvfølgelig oppmerksomhet på om han ønsker eller ikke. Type "forlangende" er å kommer inn til ham i sexy undertøy eller naken med massasjeolje i hånden, helt uten forvarsel, men siden hans respons er voldsom iver hver eneste gang jeg har gjort slikt har jeg ikke følt at jeg bør være mer forsiktig med slikt. Om jeg hadde merket at han synes slikt ble for brått og forlangende hadde jeg kuttet ut slikt, eller spurt først. Kommunikasjonen følger kroppspåket, og junioren reiser seg på komandorop ...."rett" 😁 Anonymkode: 70cd0...551 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #16 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kvinner hevder at de tenner sexuelt på måten deres partner oppfører seg overfor dem den i kvardagen, og mange kvinner legger tilsynelatende vekt på arbeidsfordeling innenfor hjemmet, men her må det vera noe som ikkje stemmer. Ja, det er voldsomt så opptatt de er av dette her inne. Men burde jo være enkelt å få plassert sex inn i en liste: Vaske kjøkkengulvet Vaske badet Sex, hun bestemmer Rense takrenner Klippe plenen Sex, han bestemmer Handle mat for neste uke Vaske håndklær Sex, trekk lodd hvem som bestemmer Vaske sengetøy Støvsuge bilen Osv Nå er det bare å krysse av! Anonymkode: bb1ae...cc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 23. september #17 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, det er voldsomt så opptatt de er av dette her inne. Men burde jo være enkelt å få plassert sex inn i en liste: Vaske kjøkkengulvet Vaske badet Sex, hun bestemmer Rense takrenner Klippe plenen Sex, han bestemmer Handle mat for neste uke Vaske håndklær Sex, trekk lodd hvem som bestemmer Vaske sengetøy Støvsuge bilen Osv Nå er det bare å krysse av! Anonymkode: bb1ae...cc6 Tror du har misforstått hvordan ting henger sammen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #18 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ja, det er voldsomt så opptatt de er av dette her inne. Men burde jo være enkelt å få plassert sex inn i en liste: Vaske kjøkkengulvet Vaske badet Sex, hun bestemmer Rense takrenner Klippe plenen Sex, han bestemmer Handle mat for neste uke Vaske håndklær Sex, trekk lodd hvem som bestemmer Vaske sengetøy Støvsuge bilen Osv Nå er det bare å krysse av! Anonymkode: bb1ae...cc6 Nå er det s blitt obligatotisk plikttjeneste også for kvinner født etter 1997, og her inntgår bl.a følgende : Indretjeneste. Sengen skal være oppredd, i henhold til instruks : Pute ristet og lakenet strukket glatt , og bruik gjerne bankkort om du er i tvil ..Husk ! riktig mål på slitekant !. Ender du opp med sårfingar eller gnagsår vil saniteten hjelpe deg med plastring. Inspeksjon. Skap skal vera ryddig og rent. Våpen pusset Skopuss , og riktig plassert Seng oppredd i henhold til instruks. Bossdunker tømt. Toalett, vasker, dusjer rengjordt. Oppholdsrom ryddig , og støvrent. Antrekk :korekt antrukket Slutta orden. Junioren må jobbe på komanda, og forstå ordet "Rett" .........................................................................ordet " Hvil " Husk ! idet militære tenker du ikkje sjølv,men jobber på ordre Anonymkode: 70cd0...551 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå