Gjest gjest1 Skrevet 22. februar 2006 #1 Skrevet 22. februar 2006 Hvordan skal jeg få i meg mat? Jeg har spist, men når jeg telle kalorier er det 3-4hundre... Jeg spiser selvsagt sunt, men ser at jeg er "usunn" nu... Hvordan snu mønsteret??
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2006 #2 Skrevet 23. februar 2006 Gi deg litt tid til å komme over kjærlighetssorgen så kommer nok matlysten tilbake.
Arkana Skrevet 23. februar 2006 #3 Skrevet 23. februar 2006 Gi deg litt tid til å komme over kjærlighetssorgen så kommer nok matlysten tilbake. ← Det virker kanskje uoverkommelig nå, men alt vil bli bedre, matlysten også.
Octavia Skrevet 23. februar 2006 #4 Skrevet 23. februar 2006 På apoteket har de noe "næringsdrikk" som du bør prøve å få i deg. Det gir deg i allefall et visst minimum av det du trenger.
Gjest 1111 Skrevet 23. februar 2006 #5 Skrevet 23. februar 2006 Gi deg litt tid til å komme over kjærlighetssorgen så kommer nok matlysten tilbake. ← Jeg sier meg enig i dette. Det andre alternativet du har er rett og slett å tvinge deg selv til å få i deg noe. Selv om ikke matlysten er der, så er du nødt til å leve av noe. Gå til butikken en tur og se deg rundt litt, er det noe som frister bittelitt akkurat der og da? I så fall, kjøp det og spis så mye du klarer å få ned av det.
hilli Skrevet 24. februar 2006 #6 Skrevet 24. februar 2006 Bananer kanskje? Eller potetgull. Og selvfølgelig tid.
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #7 Skrevet 24. februar 2006 anse deg som heldig, når jeg blir trist så SPISER jeg... masse
Gjest Tyr Skrevet 24. februar 2006 #8 Skrevet 24. februar 2006 Det som hjelper er aktivitet av noe slag. Kom deg i gang med et eller annet og jeg tror du vil merke at matlysten kommer. OG at kjærlighetssorgen blir lettere å leve med.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2006 #9 Skrevet 26. februar 2006 Avtal å spise med venner/en venninne. Be til enkel middag f.eks. Da må du lage noe, og får alltids i deg littegrann, samtidig som det føles godt å være sammen med andre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå