Gå til innhold

Klarna innfører søknad/godkjenning om kredittgrense

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette må jo være veldig bra mtp hvor mange som sliter med å kontrollere shopping :) 

Anonymkode: 55760...71a

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hæ? Hvor har du dette fra?

Anonymkode: 88eaf...ae3

Fikk mail fra Klarna med info:

"På grunn av krav fra Forbrukertilsynet må alle Klarna-brukere som bor i Norge søke om og signere en kredittavtale for å kunne bruke Klarnas fleksible betalings-alternativer fremover."

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

"På grunn av krav fra Forbrukertilsynet må alle Klarna-brukere som bor i Norge søke om og signere en kredittavtale for å kunne bruke Klarnas fleksible betalings-alternativer fremover."

Det høres egentlig greit ut. Hvorfor ikke? Man må søke om all annen kreditt, og dette kan kanskje legge en stein foran skoen til eventuelle svindlere som har nasket til seg noen andres personnummer og skal shoppe.

Anonymkode: 808bc...531

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, sto det noe i emailen om NÅR Klarna skal innføre dette? Dette er jo nyheter som i så fall er godt gjemt på nettsiden deres? Finner ingen info om det der.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker ikke om jeg har fått noe slik info, men tror ikke det.  Jeg pleier å velge Klarna som betalingsmetode når jeg handler på nett. Betaling innen 30 dager.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perine skrev (7 minutter siden):

Jeg husker ikke om jeg har fått noe slik info, men tror ikke det.  Jeg pleier å velge Klarna som betalingsmetode når jeg handler på nett. Betaling innen 30 dager.

Jeg har ikke hørt eller lest et pøkk av slik info <_<

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke fått det men mannen har. Jeg bruker klarna men ikke han. Mulig svindel?

Anonymkode: 4915e...82c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Det høres egentlig greit ut. Hvorfor ikke? Man må søke om all annen kreditt, og dette kan kanskje legge en stein foran skoen til eventuelle svindlere som har nasket til seg noen andres personnummer og skal shoppe.

Helt enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har heller ikke fått det men mannen har. Jeg bruker klarna men ikke han. Mulig svindel?

Anonymkode: 4915e...82c

Nei, ikke svindel. Når du logger deg inn på Klarna så kommer det opp "activate your credit limit" i menyen til venstre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarna hadde en høy kredittgrense på meg, utrolig nok som er et kredittvrak av de sjeldne:/

Anonymkode: 7dcc4...f9a

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Den har ikke jeg fått 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke svindel. Når du logger deg inn på Klarna så kommer det opp "activate your credit limit" i menyen til venstre. 

Logget inn på klarna og står ingenting om det der heller, ikke noe som helst om kreditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Logget inn på klarna og står ingenting om det der heller, ikke noe som helst om kreditt.

Da er det vel et spørsmål om tid før du også får det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikket du på rundingen øverst i venstre hjørne da? Der kom det opp for meg ihvertfall.

Anonymkode: d302c...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...