Gå til innhold

Hva er dine angst og stress symptomer?

Kath-

Anbefalte innlegg

Flere som har det som meg? 
Stive magemuskler, vonde skuldre, urolig mage,løs,diaré, høy puls, kvalme,brekninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp, stivner til i nakke, skuldre får løs mage, kvalm,sliter med og spise, får ikke puste, jepp alt det du nevner

Anonymkode: 80796...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

jepp, stivner til i nakke, skuldre får løs mage, kvalm,sliter med og spise, får ikke puste, jepp alt det du nevner

Anonymkode: 80796...072

Ja, merker det godt på matlyst, må bare tvinge i meg mat om dagen mens jeg har høy puls. Er det slik hver dag for deg eller kun når det er noe spesielt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har panikkangst og da kjennes det ut som om jeg får hjerteinfarkt, blir klam og svett om hverandre. Får ikke ro i kroppen til å sitte stille. 

Anonymkode: e384d...094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt i nakke/skulder - gjerne med påfølgende hodepine. Urolig mage... blir løs i magen

Anonymkode: 2d68d...701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke angst men får løs mage, og jeg har et litt kranglete håndledd som verker når jeg stresser. Nesten litt fascinerende at det slår så fysisk ut på kroppen. 

Anonymkode: e4fcc...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stress: Kronisk nakke-og hodepine, dårlig søvn, kvalme og brekninger. 
På vei til å bli utbrent: sår i munnvikene, allergiske reaksjoner, elveblest, angioødem, dårlig matlyst, dårlig fordøyelse, søvnvansker, nedstemthet, infertilitet, lydsensitiv, fatigue.

Anonymkode: c6280...1bd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under eller overspiser, tar lett til tårene, krisemaksimerer, sover dårlig med mye mareritt, natterror og søvnparalyse, munnsår og sår rundt øynene, veldig energisk også plutselig helt tom og flat, null sexlyst, stiv og vond nakke og skuldre og ufrivillige rykninger i kroppen når jeg endelig slapper av (så ille at jeg måtte ta MR for å utelukke andre sykdommer). 

Anonymkode: c366f...5ec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Vondt i nakke/skulder - gjerne med påfølgende hodepine. Urolig mage... blir løs i magen

Anonymkode: 2d68d...701

Løs i magen i form for diaré ? 
Kjenner igjen det meste. Er som en klo i magen hele dagen omtrent og blir så stresset av det og som fører til lite matlyst 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Stress: Kronisk nakke-og hodepine, dårlig søvn, kvalme og brekninger. 
På vei til å bli utbrent: sår i munnvikene, allergiske reaksjoner, elveblest, angioødem, dårlig matlyst, dårlig fordøyelse, søvnvansker, nedstemthet, infertilitet, lydsensitiv, fatigue.

Kjenner igjen det meste, men dårlig fordøyelse, er det diaré eller løs mage eller begge deler ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stress gir nattskrekk, pustestopp, høy puls, hodepine, elendig søvn, elendig konsetrasjon og økt søtsug/ trang til drittmat. 

Anonymkode: 056f8...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Stress gir nattskrekk, pustestopp, høy puls, hodepine, elendig søvn, elendig konsetrasjon og økt søtsug/ trang til drittmat. 

Får ikke lyst på mat under stress, men kjenner igjen noe av det andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kath- skrev (57 minutter siden):

Kjenner igjen det meste, men dårlig fordøyelse, er det diaré eller løs mage eller begge deler ?

Begge deler. Er diagnostisert med IBS etter at utredning ikke ga resultat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kath- skrev (8 minutter siden):

Får ikke lyst på mat under stress, men kjenner igjen noe av det andre. 

Ser jeg formulerte meg litt dårlig. Jeg mente det ikke som "tørre fakta om angst", men som at det er sånn det påvirker meg :)

Mannen er stikk motsatt. Magen går helt i stå hvis han stresser og han klarer ikke få inn mat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Begge deler. Er diagnostisert med IBS etter at utredning ikke ga resultat. 

Åssen utredning måtte du ta? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender jeg bråvåkner om natta med panikkangst. Blir svett og kortpustet. Tror det skyldes pustestopp. Av og til angst/tanker ellers om bekymring for å få kreft, men det kan også av og til bli angst for krig også. Stress har jeg lært meg å ikke ha. Faktisk blir jeg aldri stresset, men har blitt pensjonist, da.

Anonymkode: b48ff...808

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kath- skrev (2 timer siden):

Åssen utredning måtte du ta? 

Avføringsprøver x antall ganger, blodprøver, røntgen og koloskopi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...