Gå til innhold

Reima vinterdress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! La ut et innlegg angående wheat vinterdresser. Mange som kommenterte at Reima var best. Hvordan er de i størrelsen? Store, passelige eller små? Hun bruker nå 86 i klær😊

Anonymkode: 62074...894

Skrevet

Reima er store i str

Anonymkode: 197d1...d9a

Skrevet

Da bør du kjøpe str 86. 

Jeg har en på 2,5 og 90 cm, har kjøpt str 92, da passer den hele vinteren og vel så det😄

Reima har 6 cm voksetillegg i dressene sine og det stemmer. Så er barnet 86 cm skal den passe helt til barnet er 92 cm.

Anonymkode: 19680...7e8

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Da bør du kjøpe str 86. 

Jeg har en på 2,5 og 90 cm, har kjøpt str 92, da passer den hele vinteren og vel så det😄

Reima har 6 cm voksetillegg i dressene sine og det stemmer. Så er barnet 86 cm skal den passe helt til barnet er 92 cm.

Til et så lite barn kan jeg også anbefale småbarnsdressene til Reflex, myke og gode og mye rimeligere på tilbud enn det man reima for.

Skrevet

Reima er fantastisk, hadde i fjor og kjøpte igjen i år :) De er ganske store i str, om du kjøper 86 nå tipper jeg den varer hele sesongen og vel så det! 

Gutten min var 86 i fjor og brukte 80 hele vinteren 🙈

Skrevet
Anononyma skrev (1 time siden):

Reima er fantastisk, hadde i fjor og kjøpte igjen i år :) De er ganske store i str, om du kjøper 86 nå tipper jeg den varer hele sesongen og vel så det! 

Gutten min var 86 i fjor og brukte 80 hele vinteren 🙈

Hvilken reima dress har du hatt?😊

Skrevet

Vi ble ikke fornøyd med reima. Barnet ble så kald på ryggen selv med ull. Så vi endte til slutt med dress fra Didriksen og bekken og strøm

Skrevet
jegerrinne skrev (10 minutter siden):

Vi ble ikke fornøyd med reima. Barnet ble så kald på ryggen selv med ull. Så vi endte til slutt med dress fra Didriksen og bekken og strøm

Hvilken fra reima hadde dere?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvilken fra reima hadde dere?

Husker ikke hva den hett. Vi fikk nå levert den inn å byttet til didrikson i stede

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvilken reima dress har du hatt?😊

Vi hadde Gotland i fjor, lurer på om det ble Stavanger i år 😊

Skrevet
jegerrinne skrev (33 minutter siden):

Husker ikke hva den hett. Vi fikk nå levert den inn å byttet til didrikson i stede

Fikk dere levert inn brukt dress?

Er barnet ellers kaldt av seg eller "normal"?

Skrevet

Vi har hatt Reima Gotland da de var 1-2 ca, og fornøyd med den. Mener de var litt store? Ikke helt sikker.

Synes uansett vinterdresser er greie å få prøvd på hvis man har mulighet. I fjor kjøpte vi Didrikson til eldste som da ble to, for da syntes jeg Gotland ble litt posete og "baby" på henne. Frem til da var Gotland mykere og bedre å bevege seg i.

Modellen vi har fra Didrikson er ikke så "posete", men den er stivere, så den passet ikke da hun enda var litt "baby" i gange og bevegelsesmønster.

Anonymkode: 8fad1...78f

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Fikk dere levert inn brukt dress?

Er barnet ellers kaldt av seg eller "normal"?

Ja vi fikk levert inn. De prøvde å bytte dress 3 ganger pga vi klaget 2 av de gikk søm opp inne i dressen. Så 3 gangen vi klaget så tilbude de penger eller annen vare , byttet da til Didrikson sin dress i stede

Nei han er normalt ikke kald. Ser nå så kan han gå i t-skjorte på vinteren og fortsatt være varm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...