AnonymBruker Skrevet 23. september #61 Del Skrevet 23. september klarinetta skrev (19 minutter siden): "En gjør seg mindre farlig" Nettopp, det er teorien som ble lagt fram ganske tidlig i tråden. Med mange andre mindre begavede teorier, det var disse mindre begavede teorier jeg hintet til Anonymkode: 553d9...792 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #62 Del Skrevet 24. september klarinetta skrev (På 23.9.2024 den 11.12): Det er ikke noe vi vet bevisst. Dette er ikke noe jeg har funnet på, men lest. Bare vrøvl. Da ville vi gjort det opp gjennom historien også. Hvilket vi ikke har gjort. Anonymkode: 9df15...714 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #63 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (22 timer siden): Så utrolig mange dumme svar det var her da. Jeg lener ofte hode til ene siden, ikke nødvendigvis pga av at en tar bilde men det skjer sikkert i de situasjoner også. Jeg gjør det helt automatisk, på samme måte som jeg helt automatisk krysser beina på bussen, tråkker med tåballene først fremfor hælen når jeg går osv. I forhold til kroppsspråk er det et tegn på sympati, at en lytter i en samtale, at en gjør seg mindre farlig. Så slutt å legg så mye tull og vas i dette. Anonymkode: 553d9...792 Du syns dette innlegget var mindre tullete?? Anonymkode: 9df15...714 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #64 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare vrøvl. Da ville vi gjort det opp gjennom historien også. Hvilket vi ikke har gjort. Anonymkode: 9df15...714 Har vi ikke skakket på hodet oppigjennom historien? Rart. Det er linket til studier av verker som Mona Lisa. Hvor langt tilbake tenker du, og hvordan vet man hva mennesker ikke har gjort? Hvordan tror du teorier blir til? 😅😅 Anonymkode: 0ad9d...db4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 24. september #65 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Du syns dette innlegget var mindre tullete?? Anonymkode: 9df15...714 Åja, du er en sånn. Kom igjen da tøffen, vis hva du vet. Legg ved linker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #66 Del Skrevet 25. september klarinetta skrev (20 timer siden): Åja, du er en sånn. Kom igjen da tøffen, vis hva du vet. Legg ved linker? Linker på hva? Anonymkode: 9df15...714 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #67 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (20 timer siden): Har vi ikke skakket på hodet oppigjennom historien? Rart. Det er linket til studier av verker som Mona Lisa. Hvor langt tilbake tenker du, og hvordan vet man hva mennesker ikke har gjort? Hvordan tror du teorier blir til? 😅😅 Anonymkode: 0ad9d...db4 Det er like dumt å skakke på hodet som andre bilder, der en ser vekk fra fotografen og later som en har sett noe interessant. Hodet gjerne helt 90 grader i forhold til kroppen. Typisk turbilder. Anonymkode: 9df15...714 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå