AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #1 Del Skrevet 23. september 2024 Spør for å høre hva som har fungert for både menn og kvinner, litt morsomt for alle forhåpentligvis. Skriv gjerne alder og kjønn, og om nødvendig for å belyse om det var i en spesiell setting. Mitt bidrag: "Hei, jeg har hørt at tungen er den sterkeste muskelen i kroppen, vil du sloss?" Denne brukte jeg på et julebord, på en kvinnelige kollega som er sekretær (vi jobber innen helsevesenet), hun synes den var morsom og hun ble litt flau, siden andre kollegaer hørte. Hun kom til meg senere på kvelden, for å høre om når tid "slosskampen" skulle skje. Så det endte som det gjorde, klining i sene kveldstimer, og det stoppet desverre ikke med kliningen....men det er en annen historie Anonymkode: 06830...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 23. september 2024 #2 Del Skrevet 23. september 2024 Ikke en pickup line akkurat... Jeg blunka til han i en litt sånn ertende tone, og vips var vi kjærester ❤️. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 23. september 2024 #3 Del Skrevet 23. september 2024 Irak skrev (9 timer siden): Ikke en pickup line akkurat... Jeg blunka til han i en litt sånn ertende tone, og vips var vi kjærester ❤️. Hørtes enkelt ut. Må prøve jeg og! 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #4 Del Skrevet 23. september 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Spør for å høre hva som har fungert for både menn og kvinner, litt morsomt for alle forhåpentligvis. Skriv gjerne alder og kjønn, og om nødvendig for å belyse om det var i en spesiell setting. Mitt bidrag: "Hei, jeg har hørt at tungen er den sterkeste muskelen i kroppen, vil du sloss?" Denne brukte jeg på et julebord, på en kvinnelige kollega som er sekretær (vi jobber innen helsevesenet), hun synes den var morsom og hun ble litt flau, siden andre kollegaer hørte. Hun kom til meg senere på kvelden, for å høre om når tid "slosskampen" skulle skje. Så det endte som det gjorde, klining i sene kveldstimer, og det stoppet desverre ikke med kliningen....men det er en annen historie Anonymkode: 06830...aa7 Dessverre? Anonymkode: eb32d...dc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #5 Del Skrevet 24. september 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dessverre? Anonymkode: eb32d...dc8 TS her Ja vil si desverre...rimelig kleint å jobbe med en kollega som man få dager tidligere har vært i senga med, og utført diverse aktiviteter. Jeg var flau, og gledet meg ikke akkurat til å dra på jobb når jeg visste det ville bli ubehag. Så skulle ikke ha gått SÅ lamgt, var mest ment som en spøk når jeg sa det...også endte det som det gjorde. Dette er flere år siden nå...og vi jobber ikke sammen lengre Anonymkode: 06830...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå