Gå til innhold

Er det noe som går nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våkner opp med sykt barn, vond hals men ikke feber. Jeg føler meg litt tung i kroppen og jeg tenker bare....er det noe som går eller er dette en dårlig dag? Har hjemmekontor så vi blir hjemme. Men jeg er så stressa for sånt 😊

Anonymkode: 52d13...06d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kikhoste, covid, influensa, omgangssyke, u name it, hva går ikke nå?

Anonymkode: 77bdd...c9c

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Mye forkjølelsesgreier som går nå. Vond hals og snue går igjen.

Anonymkode: aafda...d91

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Sant det. Overasket over hvor mye sitte som er i barnehager. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sant det. Overasket over hvor mye sitte som er i barnehager. 

Jeg jobber i barnehage på 25.året. akkurat nå har vi covid, mykoplasma, rs virus og omgangssyke blant barn og voksne der jeg jobber. Sykdom slo til i midten av august,  så begynner å bli litt lei av å ha lite folk pp jobb. Har selv gått og handlet siden slutten av august. Blir ikke skikkelig syk,  men hoster, snurrer, og kjenner det sitter i kroppen. God bedring til alle syke. 

Anonymkode: 095a2...f54

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg jobber i barnehage på 25.året. akkurat nå har vi covid, mykoplasma, rs virus og omgangssyke blant barn og voksne der jeg jobber. Sykdom slo til i midten av august,  så begynner å bli litt lei av å ha lite folk pp jobb. Har selv gått og handlet siden slutten av august. Blir ikke skikkelig syk,  men hoster, snurrer, og kjenner det sitter i kroppen. God bedring til alle syke. 

Anonymkode: 095a2...f54

Oi, det er brutalt. Dere er glemte hverdagshelter :papirfly:

• Liker 1
  • Hjerte 3
Gjest jegerrinne
Skrevet

Rart en ikke har fått mer seg at nå går det forkjølelse kikhoste  mycoplasma , enkelte har å registrert influensa,  øuftveis sykdommer

Er nå vært over alt i media 

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

moneypox også.

Anonymkode: 86928...eec

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Våkner opp med sykt barn, vond hals men ikke feber. Jeg føler meg litt tung i kroppen og jeg tenker bare....er det noe som går eller er dette en dårlig dag? Har hjemmekontor så vi blir hjemme. Men jeg er så stressa for sånt 😊

Vond hals er som regel starten på at man blir syk. Får ikke vond hals av bare en dårlig dag

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Tja det er jo høst, så samme som hvert år er det forkjølelse å diverse

Anonymkode: 92005...f33

• Nyttig 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...