Cid Skrevet 23. september #1 Del Skrevet 23. september Skal dere se Shrek 5 når den kommer? https://www.vg.no/rampelys/i/lw3q3G/shrek-5-kommer-i-2026-eddie-murphy-mike-myers-og-cameron-diaz-er-med-igjen Jeg elsker Shrek, så mye på de første 2 filmene som liten så jeg kommer definitivt til å se denne 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #2 Del Skrevet 23. september Ja den må ses! Morsomme filmer 😄 Anonymkode: 6e955...11c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #3 Del Skrevet 23. september Kommer ikke til å se selv om jeg nøt de første tre filmene. Det er innlysende at filmen kun blir laget for å tjene penger, og ikke for å utforske animasjonsmediet, slik de første filmene var. Dette viste seg allerede i Shrek 4, som var dårlig på sitt beste. Anonymkode: 57ff8...825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. september Forfatter #4 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kommer ikke til å se selv om jeg nøt de første tre filmene. Det er innlysende at filmen kun blir laget for å tjene penger, og ikke for å utforske animasjonsmediet, slik de første filmene var. Dette viste seg allerede i Shrek 4, som var dårlig på sitt beste. Anonymkode: 57ff8...825 Jeg håper de har klart å komme på noe bra etter 14 års pause fra filmene, de 4 første filmene kom alt for tett opp mot hverandre slik at de gikk fort tom for ideer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå