Cid Skrevet 23. september 2024 #1 Skrevet 23. september 2024 Skal dere se Shrek 5 når den kommer? https://www.vg.no/rampelys/i/lw3q3G/shrek-5-kommer-i-2026-eddie-murphy-mike-myers-og-cameron-diaz-er-med-igjen Jeg elsker Shrek, så mye på de første 2 filmene som liten så jeg kommer definitivt til å se denne 😄
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #2 Skrevet 23. september 2024 Ja den må ses! Morsomme filmer 😄 Anonymkode: 6e955...11c
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #3 Skrevet 23. september 2024 Kommer ikke til å se selv om jeg nøt de første tre filmene. Det er innlysende at filmen kun blir laget for å tjene penger, og ikke for å utforske animasjonsmediet, slik de første filmene var. Dette viste seg allerede i Shrek 4, som var dårlig på sitt beste. Anonymkode: 57ff8...825
Cid Skrevet 23. september 2024 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kommer ikke til å se selv om jeg nøt de første tre filmene. Det er innlysende at filmen kun blir laget for å tjene penger, og ikke for å utforske animasjonsmediet, slik de første filmene var. Dette viste seg allerede i Shrek 4, som var dårlig på sitt beste. Anonymkode: 57ff8...825 Jeg håper de har klart å komme på noe bra etter 14 års pause fra filmene, de 4 første filmene kom alt for tett opp mot hverandre slik at de gikk fort tom for ideer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå