AnonymBruker Skrevet 22. september #1 Del Skrevet 22. september Hei! jeg fjerna spiralen 5. sept. 7. sept begynte jeg å blø og hadde blødning i 8 dager. Blødningen var helt sinnsyk! Satt på toalettet og det bare rant friskt blod. Hadde et par runder med store koagler på størrelse med kiwi og blødde ut store bind på i underkant av en time. Prøvde å veie det ene, så vil anslå at jeg har mistet et sted mellom 500 og 700 ml blod denne perioden. Men det roa seg heldigvis. Vi har nå tenkt å starte prøving på nr 2. jeg lurer på om jeg kan tenke at dette var mensen? Eller er det normalt å ha stor blødning etter spiral er fjerna? Hvis man tar utgangspunkt i «normal» syklus, burde EL vært igår (tatt utgangspunkt i mensen og 7. sept). Hadde samleie fredag og idag… hadde også mandagen som var… for hårete mål at dette kan gå? Anonymkode: a6e5b...c2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #2 Del Skrevet 23. september Hei. Fjernet spiralen min 10. september. Blødde kun i to dager, og da relativt små mengder, men aner ikke hva som er vanlig. Kan være du har hatt mensen? Jeg har testet med eggløsningstester for å finne EL da jeg ikke har hatt mensen enda, og hadde positiv test i går. Krysser fingrene for oss begge 😊 Anonymkode: f7032...51e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #3 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei. Fjernet spiralen min 10. september. Blødde kun i to dager, og da relativt små mengder, men aner ikke hva som er vanlig. Kan være du har hatt mensen? Jeg har testet med eggløsningstester for å finne EL da jeg ikke har hatt mensen enda, og hadde positiv test i går. Krysser fingrene for oss begge 😊 Anonymkode: f7032...51e Så spennende! Etter mye googling tror jeg at jeg har EL slim idag hvertfall… så får ta en «siste runde» i håp om at vi har litt for god flaks 😂 tvi tvi! Anonymkode: a6e5b...c2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #4 Del Skrevet 23. september Hei Jeg fjernet hormonspiralen 20. august og fikk en blødning like etterpå som varte i ca. 3 dager. For nøyaktig 14 og 15 dager siden hadde jeg EL-slim og murringer- tolker det som en EL. Nå er jeg 14 dpo, dersom det var EL jeg hadde. Jeg har fortsatt negativ test og har hatt menssymptomer i overkant av 1 uke, men ingen mens kommer😏 Jeg blir litt paranoid av at jeg ikke vet hvor jeg er i syklusen og tester derfor mer enn jeg sikkert bør. Jeg har ikke fått mensen etter den 3-dagers blødningen jeg hadde etter jeg fjerna spiralen... Hvor ofte ville dere ha testa? Jeg har brukt tidligtestene fra Metode og tenker jo at når disse fortsatt er negative 14 dpo så er jeg ikke gravid? Anonymkode: 86872...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #5 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hei Jeg fjernet hormonspiralen 20. august og fikk en blødning like etterpå som varte i ca. 3 dager. For nøyaktig 14 og 15 dager siden hadde jeg EL-slim og murringer- tolker det som en EL. Nå er jeg 14 dpo, dersom det var EL jeg hadde. Jeg har fortsatt negativ test og har hatt menssymptomer i overkant av 1 uke, men ingen mens kommer😏 Jeg blir litt paranoid av at jeg ikke vet hvor jeg er i syklusen og tester derfor mer enn jeg sikkert bør. Jeg har ikke fått mensen etter den 3-dagers blødningen jeg hadde etter jeg fjerna spiralen... Hvor ofte ville dere ha testa? Jeg har brukt tidligtestene fra Metode og tenker jo at når disse fortsatt er negative 14 dpo så er jeg ikke gravid? Anonymkode: 86872...dae Ah, den er vanskelig… personlig hadde jeg garantert testa helt frem til positiv test eller mens😅 selv har jeg 1 barn fra tidligere. Da testa jeg svaaakt positivt 10 dpo med billigtest fra eBay. 14 dpo testa jeg negativt på rfsu tidlig test og fremdeles positivt på eBay- test (kraftigere strek da). 16 dpo hadde jeg positiv clearblue 😅 prøvde ikke clearblue tidligere, men var så forvirra at jeg trengte «bekreftelse». Anonymkode: a6e5b...c2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stavangerfrøken Skrevet 23. september #6 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ah, den er vanskelig… personlig hadde jeg garantert testa helt frem til positiv test eller mens😅 selv har jeg 1 barn fra tidligere. Da testa jeg svaaakt positivt 10 dpo med billigtest fra eBay. 14 dpo testa jeg negativt på rfsu tidlig test og fremdeles positivt på eBay- test (kraftigere strek da). 16 dpo hadde jeg positiv clearblue 😅 prøvde ikke clearblue tidligere, men var så forvirra at jeg trengte «bekreftelse». Anonymkode: a6e5b...c2a Jeg har en på 11år fra før og nå begynner det å bli såpass mange år siden at jeg nesten ikke husker lenger når jeg testa😆 Men husker at jeg den gangen fikk en festeblødning som jeg trodde var mens. Det var overhodet ikke et planlagt svangerskap, så jeg hadde ikke anelse om at jeg faktisk kunne være gravid, men syntes det var veldig merkelig at jeg fikk en så liten blødning. Noen dager seinere tok jeg en test som var veldig svakt positiv (streken kom like før jeg skulle kaste den i søpla)😅 Seinere samme dag tok jeg en CB digital som viste Gravid 1-2. Tror kanskje jeg skal vente noen dager- selv om jeg vet at jeg ikke klarer det😏 Jeg hadde egentlig ingen forventninger eller forhåpninger om at det skulle klaffe på første forsøk/syklus, da jeg er 36 år nå.. Men når man plutselig står midt oppi det så var det lettere sagt enn gjort.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå