AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #1 Skrevet 22. september 2024 Hvor kan jeg sette på bra fasetter i norge/helst utelandet pga det er billigere? Har ikke lyst å Slipe ned men sette på fasetter Anonymkode: 57a33...56e
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #2 Skrevet 23. september 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvor kan jeg sette på bra fasetter i norge/helst utelandet pga det er billigere? Har ikke lyst å Slipe ned men sette på fasetter Anonymkode: 57a33...56e Tannlege i utlandet fraråder en hver fornuftig person med kjennskap til både MRSA og alt annet som kan gå skikkelig galt. Får du problemer etterpå så vil neppe noen Norsk tannlege ha deg innenfor kontordøren sin. Da må du reise tilbake der du kom fra. Du har heller ingen Norske forsikringer eller andre lover som gjelder for reklamasjon, heller ikke rettigheter i NPE. Oppsøk en ordinær tannlege i Norge og forhør deg der. Så kan du jo Google MRSA og tannlegebehandling i utlandet. Anonymkode: 0fb3c...439 4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #3 Skrevet 23. september 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvor kan jeg sette på bra fasetter i norge/helst utelandet pga det er billigere? Har ikke lyst å Slipe ned men sette på fasetter Anonymkode: 57a33...56e Ville aldri tatt sjansen på å gjøre det i utlandet. Tennene må uansett slipes ned noe, selv om du "bare" skal ha fasetter. Anonymkode: bb106...4c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå