Gå til innhold

Upassende å kommentere andre sin rosacea?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har rosacea og er stadig på jakt etter gode hudpleiemerker som passer for denne type hud. Nå har jeg funnet et norsk utviklet hudpleiemerke jeg har testet ut med gratisprøver og det virker lovende. Men det står ingenting i produktbeskrivelsene om de passer til sensitiv hud eller hud med rosacea/rødme. Jeg har imidlertid lagt merke til at grunnleggeren av merket ser ut til å ha rosacea selv…Det ser jeg tydelig på reklamesnutter for merket. 

Vet ikke om hun bruker produkter fra eget merke men skulle da tro det? Kan jeg spørre og be om en tilbakemelding på dette eller blir det frekt? Er dumt å gjøre bomkjøp og dette er et relativt dyrt merke.

Anonymkode: 93565...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan vel spørre om merket er bra for hud med den type utfordringer uten å stille personlige spørsmål? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefalar serien Rosalgin frå Pharmaceris. Selges på www.med24.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg har rosacea og er stadig på jakt etter gode hudpleiemerker som passer for denne type hud. Nå har jeg funnet et norsk utviklet hudpleiemerke jeg har testet ut med gratisprøver og det virker lovende. Men det står ingenting i produktbeskrivelsene om de passer til sensitiv hud eller hud med rosacea/rødme. Jeg har imidlertid lagt merke til at grunnleggeren av merket ser ut til å ha rosacea selv…Det ser jeg tydelig på reklamesnutter for merket. 

Vet ikke om hun bruker produkter fra eget merke men skulle da tro det? Kan jeg spørre og be om en tilbakemelding på dette eller blir det frekt? Er dumt å gjøre bomkjøp og dette er et relativt dyrt merke.

Anonymkode: 93565...041

Er det Dr Ankerstjerne?

Anonymkode: 81b20...701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...