Gå til innhold

Kan man bli dårlig av å slikke?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en ung mann som lurer på om man kan få magetrøbbel dagen etter å ha slikket noen? Dama er renslig. Men er det noe man kan reagere på ved å slikke? Man får jo i seg litt væske;) 

Jeg har ibs, og har spist mat jeg vet jeg tåler disse dagene så kan ikke skjønne at det er maten, men tanken slo meg at det kanskje kan være at man reagerer på å slikke/få i seg kroppsvæske?

Anonymkode: af3f4...6a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det er kroppsvæsken som gjør det. Men heller bakteriene du får i deg. Et underliv er full av bakterier både fra underlivet og ræva. Det ligger tross alt og gnukker i trusa hele dagen. Har du en sensitiv mage så er det fint mulig at du kan bli litt uvell. 

Anonymkode: d17a3...db2

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hei. Jeg er en ung mann som lurer på om man kan få magetrøbbel dagen etter å ha slikket noen? Dama er renslig. Men er det noe man kan reagere på ved å slikke? Man får jo i seg litt væske;) 

Jeg har ibs, og har spist mat jeg vet jeg tåler disse dagene så kan ikke skjønne at det er maten, men tanken slo meg at det kanskje kan være at man reagerer på å slikke/få i seg kroppsvæske?

Kanskje du kan prøve å suge kuk og se om du får ”vitamin boost” 😃

Anonymkode: 08bc7...72b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør ikke slikke en fitte med mindre den er nydusjet.

Anonymkode: 7eb34...c9a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kanskje du kan prøve å suge kuk og se om du får ”vitamin boost” 😃

Anonymkode: 08bc7...72b

🤣🤣 tror jeg heller tar noe kosttilskudd da altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du bør ikke slikke en fitte med mindre den er nydusjet.

Anonymkode: 7eb34...c9a

God idé, hun dusjer hver dag, men var jo ikke nydusjet når jeg gjorde det.. Men tror kanskje ikke at det er problemet likevel siden det kun var morgenen jeg fikk problemer, resten av dagen gikk bra men så ble det problemer om morgenen dagen etter igjen. Hadde det vært pga oralsexen burde jeg jo også fått problemer etter middag og til kvelden f.eks? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis dama de er renslig.. kan du banne på at du ikke har fått slikket henne, hvis hun ikke følte seg "ren" nok😉Såpass bør menn stole på en kvinner..

Btw.. jeg får i meg ca 15 cl "prinsessesaft" i snitt pr gang, og har aldri blitt uvel. Jeg får litt motsatt effekt faktisk, for jeg blir hoppende glad og holder meg sunn🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligheten er størst for at du har fått i deg noe annet du ikke tålte… Bare å ta på et dørhåndtak på byen er mye verre

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg ibs, men jeg har aldri fått mageproblemer etter å ha slikket kona. og det har blitt noen ganger på de 35 årene vi har vært sammen.
Har heller ikke fått trøbbel de gangene hun ikke har væt nydusjet.
(Har slikket siste kvelden etter 5 dagers fottur på Hardangervidda, var på ingen måter nydusjet, men ingen usmak eller dårlig lukt, og heller ikke magetrøbbel etterpå.)

Så er  hun frisk og normalt renslig, bør ikke slikking skape magetrøbbel tror nå jeg.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (9 timer siden):

Hvis dama de er renslig.. kan du banne på at du ikke har fått slikket henne, hvis hun ikke følte seg "ren" nok😉Såpass bør menn stole på en kvinner..

Btw.. jeg får i meg ca 15 cl "prinsessesaft" i snitt pr gang, og har aldri blitt uvel. Jeg får litt motsatt effekt faktisk, for jeg blir hoppende glad og holder meg sunn🥰

Prinsessesaft fra kåtsara😄

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hva du mener med slikking. Hvis du slikket henne i rompa, kan det hende at du fikk i deg såpass mye tarmbakterier at magen reagerte

Anonymkode: ee9d2...287

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geojak skrev (2 timer siden):

Nå har ikke jeg ibs, men jeg har aldri fått mageproblemer etter å ha slikket kona. og det har blitt noen ganger på de 35 årene vi har vært sammen.
Har heller ikke fått trøbbel de gangene hun ikke har væt nydusjet.
(Har slikket siste kvelden etter 5 dagers fottur på Hardangervidda, var på ingen måter nydusjet, men ingen usmak eller dårlig lukt, og heller ikke magetrøbbel etterpå.)

Så er  hun frisk og normalt renslig, bør ikke slikking skape magetrøbbel tror nå jeg.

Og det gikk hun med på? 😱

Her er butikken stengt på alle andre tidspunkt enn 5 sekunder etter dusj.

Anonymkode: f8fd6...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hører med til historien at det var etter et bad i iskaldt fjellvann, dog uten såpe..
Morgensex, der hun ikke har dusjet siden dagen før, er mer hyppig, og har heller aldri vært noe problem.

Det er jo ikke noe helsefarlig med det, cunnilingus som det så,fint heter har jo blitt utført i århundrer. I tidligere tider var det jo ikke dusjing hver dag en gang…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ung kvinne som har IBS og sex med både kvinner og menn 🙋🏼‍♀️ Har aldri opplevd å få mageproblemer av hverken slikking eller suging, og jeg sliter så mye med magen at jeg er ufør pga det. Men jeg ser at du skriver at du kun har spist mat du vet at du tåler. For meg varierer hva jeg tåler fra dag til dag, og drikke spiller også inn, ikke bare mat. Tviler på at slikkinga spiller inn her 😊

Anonymkode: b3990...9d3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri blitt dårlig i magen, men bihule betennelser kjapt etterpå har skjedd et par ganger. Kan være tilfeldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri blitt dårlig gjennom mange år med slikking.

Det er nok mer tarmbakterier og norovirus i hver ende fordøyelsessystemet (munn og rumpe). Ikke foran.

Tror det er farligere å kysse noen på munnen når det gjelder å bli dårlig i magen.

(Gitt  at hun ikke tørker seg sånn at hun får tarmbakterier foran.)

Anonymkode: 96161...a5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.9.2024 den 12.11):

Kjipt! Det beste er minst døgngammel moro.

Anonymkode: 69aa3...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...