Even Tuell Skrevet 26. september #101 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (På 24.9.2024 den 21.28): Aldri opplevd, ikke engang som tenåring. Hadde sex, men vi hadde begge nok med 1 runde og ikke vær dag heller. Syns du overdriver utifra din subjektive opplevelse og glemmer hvor mye som avgjør. Anonymkode: 12aab...237 Jeg trodde det var nokså vanlig å pule som kaniner når man var ung og nyforelska. Syns du kanskje undervurderer basert på din subjektive opplevelse og glemmer hvor lite som av og til avgjør? 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 26. september Forfatter #102 Del Skrevet 26. september (endret) bullehurk skrev (På 25.9.2024 den 22.06): Du vet faen så lite om hvilket miljø jeg vanker. Du skrev i en annen tråd at du kjenner damer som har sex med stesønnene sine. I rest my case 👍 Endret 26. september av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 26. september #103 Del Skrevet 26. september askjiir skrev (13 minutter siden): Du skrev i en annen tråd at du kjenner damer som har sex med stesønnene sine. I rest my case 👍 Du gir deg ikke du , begynner å ligne på psykopaiske trekk dette. Søk hjelp er min umiddelbare kommentar, du virker ikke helt god. Huff og huff, nesten skremmende . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #104 Del Skrevet 26. september askjiir skrev (På 22.9.2024 den 22.28): At eldre menn liker unge damer er old news, så hva er greia med eldre damer som går etter unge menn? De er et fåtall. Hvorfor gjør de det? Sikkert av samme grunn som eldre menn som går etter unge damer. Anonymkode: ddb79...0ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #105 Del Skrevet 26. september Even Tuell skrev (3 timer siden): Jeg trodde det var nokså vanlig å pule som kaniner når man var ung og nyforelska. Syns du kanskje undervurderer basert på din subjektive opplevelse og glemmer hvor lite som av og til avgjør? 😉 Ja, men min subjektive opplevelse er også en del av verden, jeg i motsetning til deg, ser den med en gang. Variasjon finnes, jeg er et menneske jeg, ikke en kanin. Har kanskje aldri opplevd forelskelse, eller så er jeg muligens lesbisk. Men det finnes uansett mer variasjon enn en fordømt utgave av livet. Anonymkode: 12aab...237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 26. september Forfatter #106 Del Skrevet 26. september bullehurk skrev (20 minutter siden): Du gir deg ikke du , begynner å ligne på psykopaiske trekk dette. Søk hjelp er min umiddelbare kommentar, du virker ikke helt god. Huff og huff, nesten skremmende . Gaslighting hjelper ikke 🤷♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 26. september #107 Del Skrevet 26. september askjiir skrev (5 minutter siden): Gaslighting hjelper ikke 🤷♂️ Hjelpe meg ..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #108 Del Skrevet 27. september Forrige uke ringte jeg på hos naboen under. Hun hadde glemt nøklene i døren på utsiden så jeg ville si ifra. Hun er i 60-årene, jeg er i slutten av 30-årene. Hun åpnet og var på vei til trening og hadde ikke på seg bukse. Så hun gjemte seg bak døren. Men hun har litt munndiare og pratet, og etter hvert så glemte hun seg så jeg så ganske mye. Jeg prøvde å se opp i taket, men fikk med meg at hun hadde på en ganske sexy svart truse. Og hun trener mye, hun ser bra ut for alderen. Så nå er er jeg kåt på min 60+ nabo. Anonymkode: 0723b...c3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #109 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Forrige uke ringte jeg på hos naboen under. Hun hadde glemt nøklene i døren på utsiden så jeg ville si ifra. Hun er i 60-årene, jeg er i slutten av 30-årene. Hun åpnet og var på vei til trening og hadde ikke på seg bukse. Så hun gjemte seg bak døren. Men hun har litt munndiare og pratet, og etter hvert så glemte hun seg så jeg så ganske mye. Jeg prøvde å se opp i taket, men fikk med meg at hun hadde på en ganske sexy svart truse. Og hun trener mye, hun ser bra ut for alderen. Så nå er er jeg kåt på min 60+ nabo. Anonymkode: 0723b...c3d Herregud for en gal verden.. Anonymkode: 04533...d32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå