Gå til innhold

Hva er greia med eldre damer som går etter unge menn?

askjiir

Anbefalte innlegg

bullehurk skrev (2 timer siden):

Ikke nå lenger.  Kanskje ikke flertall, men langt fra fåtall.   Ta deg en tur ut i virkelighetens verden du.

Virkelighetens verden my ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bullehurk skrev (2 timer siden):

Ikke nå lenger.  Kanskje ikke flertall, men langt fra fåtall.   Ta deg en tur ut i virkelighetens verden du.

Hvis noe er mindre enn 50% (og i dette tilfellet er det langt mindre enn 50%) er det per definisjon et fåtall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (13 minutter siden):

Virkelighetens verden my ass.

Det finnes en verden utenfor pc`n, tro det eller ei.  Til og med for en kverulantisk stabeis som deg.

askjiir skrev (14 minutter siden):

Hvis noe er mindre enn 50% (og i dette tilfellet er det langt mindre enn 50%) er det per definisjon et fåtall.

Feil, da er det et mindretall (bare for å være like stor kverulant som deg.)    :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bullehurk skrev (20 minutter siden):

Det finnes en verden utenfor pc`n, tro det eller ei.  Til og med for en kverulantisk stabeis som deg.

Jeg gjentar: det er ett fåtall. Det miljøet du vanker i er ikke mainstream. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (11 minutter siden):

Jeg gjentar: det er ett fåtall. Det miljøet du vanker i er ikke mainstream. 

Du vet faen så lite om hvilket miljø jeg vanker.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bullehurk skrev (25 minutter siden):

Du vet faen så lite om hvilket miljø jeg vanker.  

Du har gjort det klart at du liker mye yngre menn ihvertfall. 

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

askjiir skrev (11 minutter siden):

Det har vel ingenting med hvilket miljø jeg vanker i, hva jeg foretrekker seksuelt din.....     Skal ikke si hva jeg egentlig mener om deg, for da blir jeg utestengt.  Men av og til lurer jeg på om det kan være verdt det..... å ta en 3 mnd.pause herfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bullehurk skrev (10 minutter siden):

Det har vel ingenting med hvilket miljø jeg vanker i, hva jeg foretrekker seksuelt din.....     Skal ikke si hva jeg egentlig mener om deg, for da blir jeg utestengt.  Men av og til lurer jeg på om det kan være verdt det..... å ta en 3 mnd.pause herfra.

Å ja, jeg trodde du hang med likesinnede. My bad 🤷‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (27 minutter siden):

Liker ikke du yngre kvinner?

Anonymkode: 12aab...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Liker ikke du yngre kvinner?

Så lenge de er flotte kan de være 20 eller 60. Spiller ingen rolle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bullehurk skrev (15 minutter siden):

Det må jeg si, bullehurk! Har sett deg her inne før, i omtrent alle slike tråder som dette. Men det er første gang jeg har sett deg flørte ;) 

Anonymkode: f45b7...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (4 minutter siden):

Så lenge de er flotte kan de være 20 eller 60. Spiller ingen rolle. 

Å hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å hvor gammel er du?

I tretti årene.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

askjiir skrev (Akkurat nå):

I tredve årene.

Så du er åpen for aldersforskjeller, bullehurk er åpen for aldersforskjeller..hva er problmet? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så du er åpen for aldersforskjeller, bullehurk er åpen for aldersforskjeller..hva er problmet? 

Hun er i femti årene, pluss at det er rart at færre damer ønsker det, noe som for meg til å lure på hva greia er med dette fåtallet. 

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (3 minutter siden):

Hun er i femti årene

Nok et bomskudd fra deg     🙄

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det må jeg si, bullehurk! Har sett deg her inne før, i omtrent alle slike tråder som dette. Men det er første gang jeg har sett deg flørte ;) 

Kverulantflørt     😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

De burde finne et rom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (Akkurat nå):

Hun er i femti årene, pluss at det er rart at færre damer ønsker det, noe som for meg til å lure hva greia er med dette fåtallet. 

Damer har sexualitet og øyne akkurat som det menn har.

Om jeg husker riktig så går ikke hun etter de yngste, men menn som er utviklet i det minste, kjenner segselv, tar valg de kan stå for. For mange kvinner er det omsorg som stopper dem fra å ligge med yngre menn, eller selvtilitten av å få høre at menn liker yngre damer, så vi automatisk kobler det opp mot at, ånei han er så ung, han vil ikke like gamle meg, om menn på min alder så vidt tåler dette. Ånei celulittene mine, ånei puppenen mine er sånn og sånn, sminken min er ikke pen, huttemeitu så flau jeg er over alle disse tingene listen er 50 cm og tett skrevet. 
Mange kvinner er oppforstret på dårlig selvtiligg, men idag så blir også ting mer snakket om, og kvinner åpner seg for at de kan oppleve mer. Mye er bare vaner og kultur, tabu har makt. 

Idag har kvinner mer info til å ha gode sexliv og vi får kanskje også høre mer hva som skjer i livene til folk siden vi har nett vi kan dele over, kanskje var det vanligere at yngre menn lå med eldre damer før også? Bare at det ikek ble snakket om. 

Ikke at yngre damer absolutt elsker eldre menn like mye som de har vært sammen med dem, så jeg tror ikke alle yngre menn liker eldre damer de ligger med heller. Mye forskjellig i verden, eldre som ikke egentlig liker den yngre de ligger med også. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De burde finne et rom!

Sorry om dere flørter og jeg avbryter, ser ikke det dere andre ser i akkurat denne settingen. Trodde det var hat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bullehurk skrev (Akkurat nå):

Kverulantflørt     😄

Spenninger spenninger…

:kjempesinna::raven::humpe::nordvesta::katt2::plystrer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...