Gå til innhold

Ikke fornøyd med grisenesa mi, noen som har tatt nesefillers?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Er det noen her som har tatt nesefillers før ? 

Jeg har alltid mislikt at nesen min peker litt oppover, litt sånn oppstoppernese. Den ser også ut som en pikk forfra fordi nesetippen min har en grop på midten (bare jeg som kan se den), og nesebora blir som baller. 

Har prøvd å elske meg som jeg er, men i går sa dattera mi at jeg hadde grisenese. Hun sa hun tulla, men det tror ikke jeg. Jeg synes jo det sjøl, og nå kom disse tankene tilbake.

Jeg har ikke veldig god råd, jeg er fattig. 

Så jeg har googla og det er visst ikke en greie at folk fikser nesa si for at den skal peke mer nedover. Folk opererer nesa si for at den skal se ut som min. Sorry, men det ser så stygt ut. 

Er det noen her som har fått rettet ut nesen sin med fillers og fått en litt mer nedover nese ? Eller fått den litt mindre sjenerende ? 

Anonymkode: c00d4...184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Hei! 

Er det noen her som har tatt nesefillers før ? 

Jeg har alltid mislikt at nesen min peker litt oppover, litt sånn oppstoppernese. Den ser også ut som en pikk forfra fordi nesetippen min har en grop på midten (bare jeg som kan se den), og nesebora blir som baller. 

Har prøvd å elske meg som jeg er, men i går sa dattera mi at jeg hadde grisenese. Hun sa hun tulla, men det tror ikke jeg. Jeg synes jo det sjøl, og nå kom disse tankene tilbake.

Jeg har ikke veldig god råd, jeg er fattig. 

Så jeg har googla og det er visst ikke en greie at folk fikser nesa si for at den skal peke mer nedover. Folk opererer nesa si for at den skal se ut som min. Sorry, men det ser så stygt ut. 

Er det noen her som har fått rettet ut nesen sin med fillers og fått en litt mer nedover nese ? Eller fått den litt mindre sjenerende ? 

Anonymkode: c00d4...184

Tror ikke det går an å ta fillers i nesa - aldri hørt om det. Du må nok operere hele nesa, rhinoplastikk. 

Endret av Grüner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tatt det, men har undersøkt det. Det skal visstnok være helt problemfritt, men det varer jo ikke så lenge. Spesielt ikke nesetippen, sa hun kosmetiske sykepleieren jeg snakket med. Hun sa at neseryggen hadde en sjans for å vare lengre, så hvis det er den du er ute etter å "rette ut", er det jo i så fall gode nyheter. 

Anonymkode: aee90...3d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har ikke tatt det, men har undersøkt det. Det skal visstnok være helt problemfritt, men det varer jo ikke så lenge. Spesielt ikke nesetippen, sa hun kosmetiske sykepleieren jeg snakket med. Hun sa at neseryggen hadde en sjans for å vare lengre, så hvis det er den du er ute etter å "rette ut", er det jo i så fall gode nyheter. 

Anonymkode: aee90...3d8

Takk for svar 😊 ja, vil jo gjerne fikse nesetippen mest, for den er jo litt mye. Må kanskje belage på en operasjon etterhvert da. Men verdt å prøve ja..

Anonymkode: c00d4...184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (12 minutter siden):

Tror ikke det går an å ta fillers i nesa - aldri hørt om det. Du må nok operere hele nesa, rhinoplastikk. 

Jo, det går. 

Anonymkode: c00d4...184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...