AnonymBruker Skrevet 22. september #1 Del Skrevet 22. september Hva er feil som garantert får deg til å stryke? Kan jeg rette opp feil ved å si at jeg så hva som var feil like etterpå? Bør jeg "tenke høyt" eller hva liker dere at elevene gjør? Anonymkode: 7ba9e...2b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #2 Del Skrevet 22. september Begynn med dødsulykke og avslutt med feilplassert parkering. Du skal kunne kjøre bil i alle situasjoner. Har sensor inntrykk av at du ikke er moden nok, så får du stryk. Det er en vanlig kjøretur slik som du hadde titusen ganger før. Dessuten er det dårlig PR for trafikkskolen å sende deg inn på en oppkjøring som du uansett sliter å bestå. Anonymkode: 3a3fe...17b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #3 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hva er feil som garantert får deg til å stryke? Kan jeg rette opp feil ved å si at jeg så hva som var feil like etterpå? Bør jeg "tenke høyt" eller hva liker dere at elevene gjør? Anonymkode: 7ba9e...2b5 Vikepliktsbrudd. Anonymkode: f4deb...8c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #4 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hva er feil som garantert får deg til å stryke? Kan jeg rette opp feil ved å si at jeg så hva som var feil like etterpå? Bør jeg "tenke høyt" eller hva liker dere at elevene gjør? Anonymkode: 7ba9e...2b5 Sensor ser på at du behandler bilen anstendig, og at du klarer å lese trafikkbildet slik at du kan kjøre selvstendig uten å være til fare for andre, sånn generelt oppsummert. Anonymkode: 05cc4...70d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #5 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vikepliktsbrudd. Anonymkode: f4deb...8c1 Åååå jeg har sett mange som bryter vikeplikten når jeg har øvelse kjørt 😄 Og de blinker ikke i rundkjøringer. ts Anonymkode: 7ba9e...2b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #6 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Begynn med dødsulykke og avslutt med feilplassert parkering. Du skal kunne kjøre bil i alle situasjoner. Har sensor inntrykk av at du ikke er moden nok, så får du stryk. Det er en vanlig kjøretur slik som du hadde titusen ganger før. Dessuten er det dårlig PR for trafikkskolen å sende deg inn på en oppkjøring som du uansett sliter å bestå. Anonymkode: 3a3fe...17b Nå får jeg prestasjonsangst for å ødelegge stryk statistikken for kjøreskolen også 😄 Anonymkode: 7ba9e...2b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #7 Del Skrevet 23. september Om sensor sitter der med hjertet i halsen og foten klar på bremsen så ligger du tynt an.. Anonymkode: e7e7f...8b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 23. september #8 Del Skrevet 23. september Start med å sette seg inn i bilen på feil side eller i baksetet gir neppe en god start? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #9 Del Skrevet 23. september TBL12 skrev (41 minutter siden): Start med å sette seg inn i bilen på feil side eller i baksetet gir neppe en god start? Åååå, der sier du noe. Der hadde jeg gått rett i fella Men jeg er så vant med å sette meg baki nå at det blir vanskelig. Anonymkode: 7ba9e...2b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #10 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Om sensor sitter der med hjertet i halsen og foten klar på bremsen så ligger du tynt an.. Anonymkode: e7e7f...8b2 Jo, men det gjør vel de fleste bilister i oslo? Anonymkode: 7ba9e...2b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå