Gå til innhold

Hva ser sensor etter på oppkjøringen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er feil som garantert får deg til å stryke? Kan jeg rette opp feil ved å si at jeg så hva som var feil like etterpå? Bør jeg "tenke høyt" eller hva liker dere at elevene gjør?

Anonymkode: 7ba9e...2b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynn med dødsulykke og avslutt med feilplassert parkering. Du skal kunne kjøre bil i alle situasjoner. Har sensor inntrykk av at du ikke er moden nok, så får du stryk.

Det er en vanlig kjøretur slik som du hadde titusen ganger før. Dessuten er det dårlig PR for trafikkskolen å sende deg inn på en oppkjøring som du uansett sliter å bestå.

Anonymkode: 3a3fe...17b

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Hva er feil som garantert får deg til å stryke? Kan jeg rette opp feil ved å si at jeg så hva som var feil like etterpå? Bør jeg "tenke høyt" eller hva liker dere at elevene gjør?

Anonymkode: 7ba9e...2b5

Vikepliktsbrudd.

Anonymkode: f4deb...8c1

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Hva er feil som garantert får deg til å stryke? Kan jeg rette opp feil ved å si at jeg så hva som var feil like etterpå? Bør jeg "tenke høyt" eller hva liker dere at elevene gjør?

Anonymkode: 7ba9e...2b5

Sensor ser på at du behandler bilen anstendig, og at du klarer å lese trafikkbildet slik at du kan kjøre selvstendig uten å være til fare for andre, sånn generelt oppsummert.

Anonymkode: 05cc4...70d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vikepliktsbrudd.

Anonymkode: f4deb...8c1

Åååå jeg har sett mange som bryter vikeplikten når jeg har øvelse kjørt 😄 Og de blinker ikke i rundkjøringer.

 

ts

Anonymkode: 7ba9e...2b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Begynn med dødsulykke og avslutt med feilplassert parkering. Du skal kunne kjøre bil i alle situasjoner. Har sensor inntrykk av at du ikke er moden nok, så får du stryk.

Det er en vanlig kjøretur slik som du hadde titusen ganger før. Dessuten er det dårlig PR for trafikkskolen å sende deg inn på en oppkjøring som du uansett sliter å bestå.

Anonymkode: 3a3fe...17b

Nå får jeg prestasjonsangst for å ødelegge stryk statistikken for kjøreskolen også 😄

Anonymkode: 7ba9e...2b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...