AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #1 Del Skrevet 22. september 2024 Hadde visning istad ifb med huset til mamma. Megleren er utrolig vakker, men hu virker så nervøs rundt meg. Når jeg snakket med henne stod hu med beina krysset og kunne ikke greie å holde øyekontakt med meg, hun så liksom på meg også fort ned på bakken/til siden. Mamma la også merke til dette siden det kun var med meg hu oppførte seg slik. Lurer på hva som var greia, om det er en greie da😅 Anonymkode: e2411...5a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #2 Del Skrevet 22. september 2024 Kanskje du er pågående, eller hun har en vondt erfaring med menn? Anonymkode: 64aa6...34e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #3 Del Skrevet 22. september 2024 - Du stirrer på henne (uten at du er klar over det selv) og gjør henne ukomfortabel. - Du minner henne om et menneske som hun har negative følelser for. - Hun stresser med noe i privatlivet eller i en annen setting på jobb, og var satt ut. - Hun synes du var en vanskelig klient. - Hun blir usikker av å ha mora di der - kanskje hun minner om sin egen mor eller noe lignende. - Hun blir klein når hun er betatt av noen. Og så videre. Mulighetene er nesten uendelige for hva hennes greie kunne vært. Anonymkode: 363ed...566 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #4 Del Skrevet 22. september 2024 Når damer står med beina i kryss så er det et signal på ingen adgang her, så hun skjønte nok at du var interessert, og det var hennes underbevisste respons på det. Anonymkode: 4a775...c29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #5 Del Skrevet 22. september 2024 Skjønner tankegangen deres, men var ikke jeg som tok insj til samtale. Prøvde å holde meg litt unna i utgangspunktet, ved å gå rundt i hagen. Men tenkte jo å føre samtalen videre for å få god dialog siden det kun var oss tre. Ja, hun er vakker, men prøvde absolutt på ingen måte å flørte med henne. Anonymkode: e2411...5a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #6 Del Skrevet 22. september 2024 Du har laget en annen tråd om denne megleren også, du. Jeg husker at du tok med at det var du og moren din som skulle selge. Den gangen svarte jeg deg at meglere er profesjonelle, og de ønsker å holde en god og hyggelig tone med både kundene sine og de potensielle kjøperne. Her tenkte jeg at du mistolket den profesjonelle måten hun oppfører seg på, med interesse. Jeg har flere venner som jobber som meglere, og vet at det fra tid til annen er folk som blir innpåslitne. Når du merker at hun blir utilpass og nervøs, så kan det godt hende at hun merker interessen din, og synes det er ubehagelig. La henne få gjøre jobben sin uten å egle deg innpå henne. Høyst sannsynlig har hun mann, kanskje familie. Eiendomsmeglere møter veldig mange forskjellige mennesker, og de blir litt menneskekjennere, gjenkjenner spesielle typer. Så hun har nok for lengst skjønt hvor interessert du er. Anonymkode: 8e1b8...21f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå