AnonymBruker Skrevet 22. september #1 Del Skrevet 22. september Har to barn hvorav mitt første symptom var ømme bryst i begge graviditetene. Sluttet å amme vår andrefødte for en uke siden og plutselig har de blitt skikkelig ømme. Synes det er rart at dette kom på dag 6 etter ammeslutt, og ikke etter de par første gangene (trodde jeg skulle slippe unna brystspreng da jeg kun ammet henne 1-2 ganger ila. natta). Greia er at vi har nettopp begynt å prøve på baby nummer tre også🤠 jeg tar ikke eggløsningstester men ifølge flo er jeg 8 dpo og har «ikke kommet mens» om 4 dager. Ville tenkt at dette var litt tidlig å få symptomer, men kan det hende at ømheten kommer tidlig siden jeg nettopp har sluttet å amme? Hva tror dere? Er det flere som har sluttet å amme og fått brystspreng så lenge etterpå? Eller tror dere jeg kan være gravid? (tar selvfølgelig en test om noen dager men det er for tidlig enda…) oooog er det noen som har tips mot brystspreng?😂 fikk ikke det med førstemann… prøver å håndmelke den verste sprengen men det kommer ikke ut så mye, samt at jeg ikke ønsker å stimulere de så mye til å produsere mer melk Anonymkode: 6230f...fb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 22. september #2 Del Skrevet 22. september Om dette er pga gravid vil du få positive tester. Men du har jo akkurat sluttet å amme så du produserer nok forsatt melk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #3 Del Skrevet 22. september mommyaka skrev (1 minutt siden): Om dette er pga gravid vil du få positive tester. Men du har jo akkurat sluttet å amme så du produserer nok forsatt melk Men burde ikke brystsprengen kommet dag 1-2 etter ammeslutt, ikke en uke?😅 Anonymkode: 6230f...fb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #4 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Har to barn hvorav mitt første symptom var ømme bryst i begge graviditetene. Sluttet å amme vår andrefødte for en uke siden og plutselig har de blitt skikkelig ømme. Synes det er rart at dette kom på dag 6 etter ammeslutt, og ikke etter de par første gangene (trodde jeg skulle slippe unna brystspreng da jeg kun ammet henne 1-2 ganger ila. natta). Greia er at vi har nettopp begynt å prøve på baby nummer tre også🤠 jeg tar ikke eggløsningstester men ifølge flo er jeg 8 dpo og har «ikke kommet mens» om 4 dager. Ville tenkt at dette var litt tidlig å få symptomer, men kan det hende at ømheten kommer tidlig siden jeg nettopp har sluttet å amme? Hva tror dere? Er det flere som har sluttet å amme og fått brystspreng så lenge etterpå? Eller tror dere jeg kan være gravid? (tar selvfølgelig en test om noen dager men det er for tidlig enda…) oooog er det noen som har tips mot brystspreng?😂 fikk ikke det med førstemann… prøver å håndmelke den verste sprengen men det kommer ikke ut så mye, samt at jeg ikke ønsker å stimulere de så mye til å produsere mer melk Anonymkode: 6230f...fb6 Dette kan ingen svare deg på. Er det graviditet, vil du få positiv test. Ingen fasit på når brystspreng bør og skal komme ved ammeslutt. Bruk stram sportsbh eller lignende. Anonymkode: 648c4...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå