Gå til innhold

Sendt barnet på ferie på bursdagen sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne du sendt barnet bort noen dager på ferie til familie når det har bursdag? Eller er det slik at du vil være med barnet ditt den dagen?

Anonymkode: 1f03f...57a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på alder og barnets ønsker.

Anonymkode: 0f1e8...368

• Liker 2
Skrevet

Bare hvis det er noe barnet har sagt at hen ønsker

Skrevet

Om det er noe barnet vil, så hvorfor ikke? 

Selvsagt ville egoistiske meg vært med barnet mitt på bursdagen - men herlighet - vi kunne feiret når vi møttes igjen.

Anonymkode: 36851...680

• Liker 4
Skrevet

Kommer an på alder, hvem de er med og hva barnet ønsker selv. Mellomste her var borte på 11års dagen sin. Han var på hyttetur med besteforeldre. Han storkoste seg og de gjorde stas på han. Sikkert mer enn vi hadde gjort, som jobbet den dagen. (Høstferie for barnet). 

Anonymkode: 93d68...1ec

• Liker 3
Skrevet

Helt avhengig av barnets alder, ønsker og omstendigheter. 

Men ja, hvis barnet ønsket det så hadde jeg nok sagt ja. Ser ikke problemet med det. 

Anonymkode: 07e10...619

• Liker 1
Skrevet

Nei aldri

Anonymkode: 8f7ed...ca2

Skrevet

Bursdager er ikke hellige, så ja, selvfølgelig.

Anonymkode: 2791a...e6d

Skrevet

Selvsagt.

Anonymkode: 0c6e0...a62

Skrevet

Her ønsker jeg aller helst å være sammen med henne på bursdagen,men har jo innsett at det ikke alltid lar seg gjøre da hun er ung voksen.

Og gjerne da flytter ut for å gå på skole og dermed ikke bor hjemme på bursdagen.

Anonymkode: 27809...f83

Skrevet

Gjorde det i år. Barnet ble 2 år. Vi feiret dagen etter. Ungen syns det var slitsomt med bursdagsfest, men koselig for oss voksne å samle familien. Når barna er så små, så er det jo helst vi voksne som feirer. 

Syns uansett enkelte foreldre drar barnebursdager litt vel langt. Det virker på enkelte som om det er den viktigste dagen i barnas liv. Hele hysteriet rundt bursdager er foreldreskapt. 

Anonymkode: df94f...71a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...