Gå til innhold

Date 2 menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei 

Jeg har gått på date med 2 forskjellige menn. Han ene har jeg møtt flere ganger og han andre kun 1 gang. Kjenner mest kjemi med han jeg har møtt flere ganger. Har veldig lyst å gå skrittet med å ha sex, men da vet jeg at jeg må avslutte med han andre. 
Har vært åpen og ærlig at jeg dater. 
Han jeg har møtt kun 1 gang er veldig hyggelig og lett å prate med. Men føler ikke noe særlig tiltrekning. Han er veldig pån med meldinger. Han bor et stykke unna meg. 
Han andre føler jeg tiltrekning til. Møtt hverandre mange ganger. Har det gøy og han er lett å prate med. Har kysset og klint en del. Han bor også i nærheten av meg. 
 

Hvorfor har jeg dårlig samvittighet? Jeg vil ikke såre han andre, men føler det ikke blir rett å holde han på gress. Han virker så ivrig og håper ikke han har fått en del ideer om oss. Har avvist menn før og da har de blitt sure og frekke tilbake. Selv om jeg har avvist de pent og gitt en god forklaring. Jeg er ikke en sånn type dame som ghoster. 
 

Jeg hater å avvise folk. Forstår ikke helt hvorfor. 

Anonymkode: f7391...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hei 

Jeg har gått på date med 2 forskjellige menn. Han ene har jeg møtt flere ganger og han andre kun 1 gang. Kjenner mest kjemi med han jeg har møtt flere ganger. Har veldig lyst å gå skrittet med å ha sex, men da vet jeg at jeg må avslutte med han andre. 
Har vært åpen og ærlig at jeg dater. 
Han jeg har møtt kun 1 gang er veldig hyggelig og lett å prate med. Men føler ikke noe særlig tiltrekning. Han er veldig pån med meldinger. Han bor et stykke unna meg. 
Han andre føler jeg tiltrekning til. Møtt hverandre mange ganger. Har det gøy og han er lett å prate med. Har kysset og klint en del. Han bor også i nærheten av meg. 
 

Hvorfor har jeg dårlig samvittighet? Jeg vil ikke såre han andre, men føler det ikke blir rett å holde han på gress. Han virker så ivrig og håper ikke han har fått en del ideer om oss. Har avvist menn før og da har de blitt sure og frekke tilbake. Selv om jeg har avvist de pent og gitt en god forklaring. Jeg er ikke en sånn type dame som ghoster. 
 

Jeg hater å avvise folk. Forstår ikke helt hvorfor. 

Anonymkode: f7391...709

De fleste misliker å avvise folk vettu..Du bør likevel være redelig å avvise han du ikke føler tiltrekning til før han utvikler sterkere følelser for deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å bli bedre på å avvise må du trene...ved å avvise

 

Anonymkode: ce62d...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...