Gå til innhold

Thailand og thaidamer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hei. 
Er det noen her som har vært i Thailand og har erfaring med Thaidamer? Hvor i Thailand bør man reise? 
Jeg søker selvsagt bare vanlige unge kvinner og ikke prostituerte barjenter. Det hadde jo ikke vært greit å diskutere her. 
Det bør altså ikke være en spnn feriekoloni, men kanskje et sted der unge kvinner studerer. Er det Bangkok som gjelder, eller er det andre byer som er bedre?

Anonymkode: 04651...2a7

Ville holdt meg til Bangkok. Snakker bedre engelsk der og enklere praktisk sett. Om du klarer å komme i kontakt med jenter som studerer ved Chulalongkorn el Thammasat University og klarer å oppnå deres tillitt og respekt så har du skutt gullfuglen. Dit går kun de rikeste eller flinkeste (scholarship). Og har garantert ingen i familien som driver og henger rundt på horebarer. Da det er under deres verdighet og klasse. 
Er du selv den klassiske utlending i Bangkok som går rundt drita gjennomtatovert i singlet på lowlife barer og tror du skal klare å sjarmere disse jentene og få de til sengs tidlig er det bare å gi opp. 

Anonymkode: b2015...3a1

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du penger til noen hundre tusen kr i medgift, pluss mange tusen kroner sendt hjem til familien hennes hver måned da?

Anonymkode: 74e15...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg skal bare på ferie og så vil jeg ha det moro når jeg er der. 

Så med andre ord må du finne deg en dame på bar. 

Anonymkode: 7df87...3ee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Soi cowboy i Bangkok er det mange hyggelige dame bekjentskap.

Nana Plaza er best. 

Anonymkode: 7df87...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 22.9.2024 den 20.36):

Hei. 
Er det noen her som har vært i Thailand og har erfaring med Thaidamer? Hvor i Thailand bør man reise? 
Jeg søker selvsagt bare vanlige unge kvinner og ikke prostituerte barjenter. Det hadde jo ikke vært greit å diskutere her. 
Det bør altså ikke være en spnn feriekoloni, men kanskje et sted der unge kvinner studerer. Er det Bangkok som gjelder, eller er det andre byer som er bedre?

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg skal bare på ferie og så vil jeg ha det moro når jeg er der. 

Du vil ha sex med unge studiner, som ikke er prostituerte barjenter, når du er på ferie og spør om hvor du finner slikt i Thailand. For det er vel sex du mener med moro når du spør her på seksualitetdelen av dette forumet.

Det finner du ikke i Bankok eller noe annet sted med turister. Skal du oppnå den drømmen så må du oppsøke et studiested uten slike som deg og oppføre deg som noe helt annet enn den du er. Og så må du sette av langt bedre tid enn du har satt av til din ferie.

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er egentlig mange menn så predatore og perverse? 

Og hvorfor er dere i opposisjon og tror dere skal såre kvinner over å ha sex, istede for å forstå at vi reagerer på at dere prøver å lure til dere uønsket sex? Det er en grunn til at menn må betale, lyve, manipulere, begå overgrep, diskriminere og kontrollere kvinner på globalt nivå ved å få oss til å tro vi er lite verdt, for det er eneste veien dere får de av oss dere ønsker. 

Lukk smekken og vær normalt. Plis.

Anonymkode: 3de72...a77

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor er egentlig mange menn så predatore og perverse? 

Og hvorfor er dere i opposisjon og tror dere skal såre kvinner over å ha sex, istede for å forstå at vi reagerer på at dere prøver å lure til dere uønsket sex? Det er en grunn til at menn må betale, lyve, manipulere, begå overgrep, diskriminere og kontrollere kvinner på globalt nivå ved å få oss til å tro vi er lite verdt, for det er eneste veien dere får de av oss dere ønsker. 

Lukk smekken og vær normalt. Plis.

Anonymkode: 3de72...a77

For ikke snakke om alle damer som tjener godt på å selge sex.

Anonymkode: ba407...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Har du penger til noen hundre tusen kr i medgift, pluss mange tusen kroner sendt hjem til familien hennes hver måned da?

Min eks-kjæreste fra Thailand driver egen business og er langt mer velstående en meg. Hun ville knapt nok la meg betale for en kopp med te. 

En av grunnene til at et forhold ble umulig i lengden er at ingen av oss er flyttbare. Hun har jo selvfølgelig ingen interesse av å gi opp businessen sin og flytte fra sin familie og venner for å bosette seg i kalde og mørke Norge. Jeg har heller ingen interesse av å skulle bo i Thailand.

Anonymkode: d6180...cbd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Last ned og bruk appen thai friendly før du reiser, så får du sikkert noen å besøke derfra.

Anonymkode: 5dfaf...48f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger inn en brannfakkel her jeg. Thaidamer er bare ekkelt! Og de mennene som faller for sånne, dem er desperate. Begge er desperate. Mannen er desperat på å få en dame å knulle, Thaidama er desperat på å få oppholdstillatelse i Norge. Sånne relasjoner så og si aldri lykkelige, ergo falsk, falsk, falsk.

Anonymkode: f70d6...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Slenger inn en brannfakkel her jeg. Thaidamer er bare ekkelt! Og de mennene som faller for sånne, dem er desperate. Begge er desperate. Mannen er desperat på å få en dame å knulle, Thaidama er desperat på å få oppholdstillatelse i Norge. Sånne relasjoner så og si aldri lykkelige, ergo falsk, falsk, falsk.

Rasist. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvor har du lest dette?

Eller, du fremstår som en person som ikke har lest så mye. 
Dette er noe som kommer fra ditt hode, og der er det ganske romslig. 

Anonymkode: 28249...0b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Min eks-kjæreste fra Thailand driver egen business og er langt mer velstående en meg. Hun ville knapt nok la meg betale for en kopp med te. 

En av grunnene til at et forhold ble umulig i lengden er at ingen av oss er flyttbare. Hun har jo selvfølgelig ingen interesse av å gi opp businessen sin og flytte fra sin familie og venner for å bosette seg i kalde og mørke Norge. Jeg har heller ingen interesse av å skulle bo i Thailand.

Anonymkode: d6180...cbd

Tv programmet "Thaifjord" som gikk for mange år siden forteller en ganske annen historie. Det eneste som stod i hodet på de damene var å få pushet mest mulig penger ut av de desperate gammle Norske mennene fram til de fikk oppholdstillatelse og kunne dumpe fyren. Hvis de ikke tok snarveien da å beskyldte han for mishandling slik at de fikk umiddelbar oppholdstillatelse.

Og når de da får oppholdstillatelse og dumper han så begynner de vel sikkert å jobbe på en av de mange thaimassasje studioene hvor hun tjener seg rik på å ta et par tusen kr for en håndjager hos desperate menn.

Først var det flere hundre tusen kr i medgift mennene måtte betale. Så måtte de betale mange tusen kr hjem til familien hennes hver måned. Og på toppen av alt dette skulle de betale masser av penger for at hun skulle kunne leve et luksusliv uten å jobbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 22.9.2024 den 21.17):

Personer som dømmer en person ut i fra hvilket land partner kommer fra, er virkelig tilbakestående.

Anonymkode: 38433...08e

Man dømmer vel ikke utifra partnerens land, men utgangspunktet personen hadde for å bli sammen med en person fra nettopp dette landet. Noen fetishiserer jo folk fra andre land 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...