AnonymBruker Skrevet 22. september #1 Del Skrevet 22. september Har snakka med ei over snap en periode. Hun bor i en annen by en god del timer unna. Jeg skulle til byen hvor hun bor for å besøke familie, og da ble vi enige om å møtes. Vi hadde flørta lenge over snap, så jeg skjønte at hun var litt interessert iallefall. Så kom kvelden vi skulle møtes, vi skulle ut å drikke og dra på bar. Jeg var jævlig nervøs, men hun overrasket meg med både klem og en helt fantastisk utstråling fra første stund. Vi lo og tulla omtrent hele kvelden, hadde det helt fantastisk. Jeg har null erfaring med damer, har liksom aldri hatt noe særlig draget og har bare hatt dårlig erfaring med ei jeg hadde et situationship med. Siden jeg ikke hatt noe erfaring med damer så er jeg elendig på å flørte/prøve meg, men er ganske sikker på at hun også er interessert. Hun lo av omtrent alt jeg sa, og samtalene fløyt som bare det, aldri klikka med noen på den måten før. Nå må jeg dra tilbake igjen i morgen, er nesten så jeg blir Lei meg over det. Så er spørsmålet, bår er det ok og si hva jeg føler? Hvor lenge bør jeg teste vannet før jeg sier at jeg virkelig liker henne? Jeg er helt hodestups forelska etter Èn kveld, vet det er sinnsykt, men har aldri møtt noen som har behandla meg så bra, og som har vært så interessert tilbake. Alle tips godtas. Anonymkode: af6d4...f1f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #2 Del Skrevet 22. september Du kan jo si at du følte dere hadde god kjemi, kosa deg masse sammen med henne og hae lyst til å bli mer kjent med henne Anonymkode: 4fdd3...7e5 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 22. september #3 Del Skrevet 22. september Vel, ikke kom med noen kjærlighetserklæringer riktig enda. Å få det dyttet på seg for tidlig kan skremme bort selv den beste. Fortsett å prate med henne på nett som før, og går det fortsatt bra da, kan du jo spørre om hun er interessert i å møtes igjen. Den byen hun bor i har kanskje hotell? Da booker du hotell i stedet, så har dere et sted å være, som ikke betyr dine slektninger rundt dere (som jeg antar du bodde hos denne gangen da du var der). Du får se hva hun svarer på spørsmålet om å treffes igjen, når møtet med deg har sunket inn og dere har pratet litt videre en stund. Svarer hun entusiastisk ja til å treffes igjen, vet du at hun er interessert. Begynner hun å snakke om at "det skjer så mye på jobben, vet ikke når jeg har tid, men det hadde vært ok - etter hvert", så vet du at hun ikke er interessert. Den som er interessert/forelsket/liker noen på DEN måten, den personen bare tar seg tid til å treffes. Man får det til! Så ta det rolig, føl deg frem og ikke utbasuner noe riktig enda. Prat en par uker til først i alle fall, foreslå et nytt treff og hør hva responsen på det blir. Lykke til! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #4 Del Skrevet 22. september Million skrev (10 minutter siden): Vel, ikke kom med noen kjærlighetserklæringer riktig enda. Å få det dyttet på seg for tidlig kan skremme bort selv den beste. Fortsett å prate med henne på nett som før, og går det fortsatt bra da, kan du jo spørre om hun er interessert i å møtes igjen. Den byen hun bor i har kanskje hotell? Da booker du hotell i stedet, så har dere et sted å være, som ikke betyr dine slektninger rundt dere (som jeg antar du bodde hos denne gangen da du var der). Du får se hva hun svarer på spørsmålet om å treffes igjen, når møtet med deg har sunket inn og dere har pratet litt videre en stund. Svarer hun entusiastisk ja til å treffes igjen, vet du at hun er interessert. Begynner hun å snakke om at "det skjer så mye på jobben, vet ikke når jeg har tid, men det hadde vært ok - etter hvert", så vet du at hun ikke er interessert. Den som er interessert/forelsket/liker noen på DEN måten, den personen bare tar seg tid til å treffes. Man får det til! Så ta det rolig, føl deg frem og ikke utbasuner noe riktig enda. Prat en par uker til først i alle fall, foreslå et nytt treff og hør hva responsen på det blir. Lykke til! Takk! Hun var selv allerede interessert i å møtes igjen allerede når vi var på byen, sa flere ganger at jeg måtte komme oftere og spurte litt humoristisk flere ganger om ikke jeg bare skulle flytte dit haha. Men ja, skal fortsette å prate på nett. Er jo ikke så billig å dra dit alt for ofte da jeg ikke har noe særlig jobb enda, men innemellom går jo Anonymkode: af6d4...f1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #5 Del Skrevet 23. september Ikke vent med å ta initiativ til å treffes med to uker, som den over her foreslår. Det er altfor lenge. Jeg som dame, hadde tenkt at du ikke er interessert da. Når jeg er interessert i en fyr, så er jeg utålmodig. Om en mann da venter mer enn to, tre dager med å ta initiativ, så blir jeg usikker. Og blir jeg usikker, så blir jeg tilbakeholden. To, tre dager max.. Anonymkode: 4fdd3...7e5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #6 Del Skrevet 23. september Si/skriv, at du har veldig lyst å møte hun igjen. Og prioriter det veldig høyt, viss hun vil møte deg igjen. Anonymkode: 4509c...55a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #7 Del Skrevet 23. september Det er helt greit å si at du liker henne og har lyst til å møte henne igjen. Men vent med å si at du er forelsket. Kan hun ha mulighet til å besøke deg? Så du slipper alle utgiftene? Anonymkode: f0b03...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå