Gå til innhold

Badeland

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 24.9.2024 den 12.52):

Var sikker bare en shower 😂

Anonymkode: 73593...eb4

Eller det kan ha vært en 'grower' som var stor fordi han vasket seg litt for grundig. Jeg interesserte meg ikke nok til å få med meg akkurat den detaljen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hunmedham skrev (4 timer siden):

Neineinei. Sånne badeland er et klorhelvete fylt av støyende unger, folk som ikke har dusjet først og familier som er mer jaget og stresset enn avslappet. Hvis jeg hadde blitt tvunget inn på et sånt sted ville det siste jeg hag hadde tenkt på vært sex.

Da er du ikke i målgruppa. ;)

Det er ikke noe galt i å sjekke der, man må som sagt bare være varsom, og det inkluderer å ta hensyn til at mange andre overhodet ikke er i sjekkemodus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Tore Lem skrev (På 22.9.2024 den 20.30):

Jeg var også i et badeland her for et par uker siden. På stranda ser man masse flotte romper i stringbikini, mrn når man kommer innendørs, går det mest i hele badedrakter som dekker nesten hele rompa. Synes det er litt skuffende. 
Hvorfor ikke bruke samme bikiniene i badeland?

Kan bare svare for meg selv (kvinne i 30-årene): Stupetårnet og vannskliene (med barna) er høydepunktet for meg i badeland. Begge deler fungerer best med badedrakt. Det er vel ikke vanskelig å forstå hvorfor.

Anonymkode: b4e6a...46a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på Østfoldbadet minst en gang i uken(og har vært der de siste 4 årene) og jeg kan telle på 1 hånd hvor mange ganger jeg har sett litt ekstra lenge på en mann. 

Der er jeg for å bade med unga, ikke se på menn. 

Endret av Sinsiew
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...