AnonymBruker Skrevet 22. september #1 Del Skrevet 22. september Var nylig på badeland et sted på Østlandet. Er veldig mange fine damer i alle aldre der( damer i klassen 35-55 som snakkes om) , og det ser ikke ut som noen av dem bryr seg om å bli litt ekstra beglodd....være seg i boblebadet eller i badstuen. Nesten så enkelte byr seg litt frem. Er selv en mann midten av 40-årene med det man kan kalle en "pappakropp", og var der med yngste barn som klarte seg fint sammen med sin venn. Opplevde, eller følte i hvertfall at det var flere damer som småflørtet...uten at de ga noen reale hint. Hadde det vært tydelig og klar tale på at jeg "vil noe mere" med deg enn å bare skravle litt, så hadde jeg blitt med i badstuen eller i fellesdusjen...eller hvorenn hun måtte ønske å ta meg med. Men, uten mer klare tegn på at det er noe seksuellt hun vil, så ville ikke jeg ta det neste steget for å se om hun ville mere. Rett å slett fordi jeg ikke visste om hun var alene, men barn eller hadde samboer/eller lignende . MItt spørsmål er til dere damer: er det et Sjekkested å være på badeland? Og til menn...har dere opplevd noe lignende? Anonymkode: 796df...e38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 22. september #2 Del Skrevet 22. september Jeg var også i et badeland her for et par uker siden. På stranda ser man masse flotte romper i stringbikini, mrn når man kommer innendørs, går det mest i hele badedrakter som dekker nesten hele rompa. Synes det er litt skuffende. Hvorfor ikke bruke samme bikiniene i badeland? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blaffen Skrevet 22. september #3 Del Skrevet 22. september Atlså, det er mulig å gå på sjekkern absolutt overalt men som voksen mann er badeland et sted hvor jeg ville vært ganske forsiktig i min fremgangsmåte. Kanskje så forsiktig at du risikerer at motparten ikke merker det. Det blir et veldig forsiktig spill, du må på et eller annet tidspunkt signalisere muligheten for at du er tilgjengelig og se om du får noen reaksjon. Om du får flettet inn i en samtale at det er 'din uke' å ha ungene uten at det virker påtatt har du i de minste gitt et hint. For øvrig er det nærmeste jeg har kommet 'flørting' i badeland en ung velutrustet mann som vasket seg *litt* for grundig nedentil. Ikke sikker på om det var meg han viste seg frem for eller om han bare slang ut agnet for å se om noen bet på. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToMan Skrevet 22. september #4 Del Skrevet 22. september Hans Tore Lem skrev (1 minutt siden): Jeg var også i et badeland her for et par uker siden. På stranda ser man masse flotte romper i stringbikini, mrn når man kommer innendørs, går det mest i hele badedrakter som dekker nesten hele rompa. Synes det er litt skuffende. Hvorfor ikke bruke samme bikiniene i badeland? Tror ditt bidrag inn her gjør at flere vil velge nettopp det du ikke ønsker at de skal velge, nemlig mer tildekket. Jeg ønsker også gjerne å se mer hud. Men av en eller annen grunn vekker det ofte mer aversjon mot det at vi menn så åpenbart etterlyser det og "avslører" at vi ser på sexy og flotte damerrumper. Så takk skal du faen meg ha for at du bidrar til å forhindre det. 🤣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 22. september #5 Del Skrevet 22. september ToMan skrev (3 minutter siden): Tror ditt bidrag inn her gjør at flere vil velge nettopp det du ikke ønsker at de skal velge, nemlig mer tildekket. Jeg ønsker også gjerne å se mer hud. Men av en eller annen grunn vekker det ofte mer aversjon mot det at vi menn så åpenbart etterlyser det og "avslører" at vi ser på sexy og flotte damerrumper. Så takk skal du faen meg ha for at du bidrar til å forhindre det. 🤣 Det er mange kvinner som digger nettopp det også. At vi kikker på rommene deres. Så kan de se at det buler litt ekstra i badeshortsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 22. september #6 Del Skrevet 22. september Er ofte i badeland for jeg elsker å være i vann. Har aldri hatt seksuelle tanker der. Er jo ofte mye barn og ungdom der. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #7 Del Skrevet 23. september Vurderer sterkt å ta meg en tur på badeland, KUN for å studere de lekkre damene...se på rumpene, våte badedrakter der jeg kan se brystvortene gjennom stoffet, sitte i boblebad å se puppene får "flagre" fritt i badetøyet, nyte synet av damer som retter på badedrakten bak og på puppene etter en tur i vannsklia eller lign. Mange kvinner i forskjellig aldre å studere litt i det skjulte....og da vil jeg tro at synet overdøver opplevelsen av "bråket" som er i badeland med barn og ungdom, som forøvrig har en fantastisk badetid, mens jeg kan nyte på mitt vis Anonymkode: 796df...e38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #8 Del Skrevet 23. september Har sett mye forskjellig der. Ikke bare stilige damer men også fete og lubne i 50/60 årene. Det er ikke slike plasser jeg tenner sexuelt. Anonymkode: 66aff...960 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 23. september #9 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (17 timer siden): Var nylig på badeland et sted på Østlandet. Er veldig mange fine damer i alle aldre der( damer i klassen 35-55 som snakkes om) , og det ser ikke ut som noen av dem bryr seg om å bli litt ekstra beglodd....være seg i boblebadet eller i badstuen. Nesten så enkelte byr seg litt frem. Er selv en mann midten av 40-årene med det man kan kalle en "pappakropp", og var der med yngste barn som klarte seg fint sammen med sin venn. Opplevde, eller følte i hvertfall at det var flere damer som småflørtet...uten at de ga noen reale hint. Hadde det vært tydelig og klar tale på at jeg "vil noe mere" med deg enn å bare skravle litt, så hadde jeg blitt med i badstuen eller i fellesdusjen...eller hvorenn hun måtte ønske å ta meg med. Men, uten mer klare tegn på at det er noe seksuellt hun vil, så ville ikke jeg ta det neste steget for å se om hun ville mere. Rett å slett fordi jeg ikke visste om hun var alene, men barn eller hadde samboer/eller lignende . MItt spørsmål er til dere damer: er det et Sjekkested å være på badeland? Og til menn...har dere opplevd noe lignende? Anonymkode: 796df...e38 Nei, østfoldbadet er ikke et sjekkested, gris. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet 23. september #10 Del Skrevet 23. september Nei... bare nei. Seksualisering av kropp i alle situasjoner som involverer eksponering av kropp er bare vanvittig usexy og creepy. Folk er på badeland for å kose seg med badingen. Spør du meg er det lite som er mer usexy enn folk som på død og liv skal seksualisere alt, og bading faller inn under det. 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 23. september #11 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (15 timer siden): Vurderer sterkt å ta meg en tur på badeland, KUN for å studere de lekkre damene...se på rumpene, våte badedrakter der jeg kan se brystvortene gjennom stoffet, sitte i boblebad å se puppene får "flagre" fritt i badetøyet, nyte synet av damer som retter på badedrakten bak og på puppene etter en tur i vannsklia eller lign. Mange kvinner i forskjellig aldre å studere litt i det skjulte....og da vil jeg tro at synet overdøver opplevelsen av "bråket" som er i badeland med barn og ungdom, som forøvrig har en fantastisk badetid, mens jeg kan nyte på mitt vis Anonymkode: 796df...e38 Æsj, kjenner jeg blir uvell. Nei, man sjekker ikke opp folk på vadeland hvor det både er barn og ungdom til stede. Bare nei. Burde være opplagt at det ikke er greit å gå på badeland fordi man er kåt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolmøy29 Skrevet 23. september #12 Del Skrevet 23. september Var mye på diverse badeland da barna var små. Måtte jo følge etter dem hele tiden og hadde ikke tid til å studere noen damer da😃😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 23. september #13 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (19 timer siden): Vurderer sterkt å ta meg en tur på badeland, KUN for å studere de lekkre damene...se på rumpene, våte badedrakter der jeg kan se brystvortene gjennom stoffet, sitte i boblebad å se puppene får "flagre" fritt i badetøyet, nyte synet av damer som retter på badedrakten bak og på puppene etter en tur i vannsklia eller lign. Mange kvinner i forskjellig aldre å studere litt i det skjulte....og da vil jeg tro at synet overdøver opplevelsen av "bråket" som er i badeland med barn og ungdom, som forøvrig har en fantastisk badetid, mens jeg kan nyte på mitt vis Anonymkode: 796df...e38 Hører du selv hvor sjukt creepy du høres ut? Skjerpings, mann! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 24. september #14 Del Skrevet 24. september Skjønner hva du mener. Nå er ikke det å prate med damer automatisk å bli sjekket opp, men er man en kjekk mann så opplever jeg damer som interesserte. Er i forhold nå. Men som singel var det morsomt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 24. september #15 Del Skrevet 24. september Dolmøy29 skrev (10 timer siden): Var mye på diverse badeland da barna var små. Måtte jo følge etter dem hele tiden og hadde ikke tid til å studere noen damer da😃😃 +1 men barna vokser opp😏 Og damer vil jo prate og ha det hyggelig de også. Mange er single. Mange er i dårlige forhold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #16 Del Skrevet 24. september blaffen skrev (På 22.9.2024 den 20.30): For øvrig er det nærmeste jeg har kommet 'flørting' i badeland en ung velutrustet mann som vasket seg *litt* for grundig nedentil. Ikke sikker på om det var meg han viste seg frem for eller om han bare slang ut agnet for å se om noen bet på. Var sikker bare en shower 😂 Anonymkode: 73593...eb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #17 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (På 22.9.2024 den 20.06): Var nylig på badeland et sted på Østlandet. Er veldig mange fine damer i alle aldre der( damer i klassen 35-55 som snakkes om) , og det ser ikke ut som noen av dem bryr seg om å bli litt ekstra beglodd....være seg i boblebadet eller i badstuen. Nesten så enkelte byr seg litt frem. Er selv en mann midten av 40-årene med det man kan kalle en "pappakropp", og var der med yngste barn som klarte seg fint sammen med sin venn. Opplevde, eller følte i hvertfall at det var flere damer som småflørtet...uten at de ga noen reale hint. Hadde det vært tydelig og klar tale på at jeg "vil noe mere" med deg enn å bare skravle litt, så hadde jeg blitt med i badstuen eller i fellesdusjen...eller hvorenn hun måtte ønske å ta meg med. Men, uten mer klare tegn på at det er noe seksuellt hun vil, så ville ikke jeg ta det neste steget for å se om hun ville mere. Rett å slett fordi jeg ikke visste om hun var alene, men barn eller hadde samboer/eller lignende . MItt spørsmål er til dere damer: er det et Sjekkested å være på badeland? Og til menn...har dere opplevd noe lignende? Anonymkode: 796df...e38 Du er på badeland med barnet ditt, og tenker på å knulle i badstua eller fellesdusjen…? Anonymkode: 493a2...1cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunmedham Skrevet 25. september #18 Del Skrevet 25. september Neineinei. Sånne badeland er et klorhelvete fylt av støyende unger, folk som ikke har dusjet først og familier som er mer jaget og stresset enn avslappet. Hvis jeg hadde blitt tvunget inn på et sånt sted ville det siste jeg hag hadde tenkt på vært sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #19 Del Skrevet 25. september Blueberrymuffin skrev (På 23.9.2024 den 21.38): Æsj, kjenner jeg blir uvell. Nei, man sjekker ikke opp folk på vadeland hvor det både er barn og ungdom til stede. Bare nei. Burde være opplagt at det ikke er greit å gå på badeland fordi man er kåt. La folk få se. Anonymkode: 85c11...1ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #20 Del Skrevet 25. september Aldri tenkt tanken, men kjenner badeland fremover er helt uaktuelt når jeg ser her hva som foregår i hodene på andre badende gjester. Anonymkode: df433...1e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå