AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #21 Skrevet 24. september 2024 Copernicus82 skrev (4 timer siden): Eiffeltårnet trenger ikke koste skjorten. Hvis du klarer å få trappen i stedet for å vente i heiskøer, slipper du både masse ventetid, og billettene koster sånn 16 EUR per snute. "Ulempen" er selvsagt at du ikke kommer lenger opp enn nivå 2. Men det er mer enn høyt nok i seg selv. Har faktisk full forståelse for å droppe Disney på en såpass kort tur. Parken ligger faktisk et stykke fra Paris, og man bør nesten ha to dager der. Jeg synes i hvert fall en dag ble snaut der. (Og ja, det koster!) Jeg er for øvrig enig med dem som tenker at 5000 er litt snaut, Jeg var der i april og brukte nok mer enn det bare på mat, kaffe og vin (vi var to voksne og ett tenåringsbarn). Sparetips: Dropp den (ofte svindyre) hotellfrokosten og ta en "petit dejeuner" på et av de mange bakeriene i Paris. Bedre, og mye billigere. Vi kommer til å bergene rundt 10000 så får shopping komme i tilegg. Orker ikke Disney. Skal være litt turister, ET og katakombene i hvert fall. Takk for svar og har du noe og anbefale med tenåring? Anonymkode: d0291...1d7
Copernicus82 Skrevet 24. september 2024 #22 Skrevet 24. september 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Vi kommer til å bergene rundt 10000 så får shopping komme i tilegg. Orker ikke Disney. Skal være litt turister, ET og katakombene i hvert fall. Takk for svar og har du noe og anbefale med tenåring? Anonymkode: d0291...1d7 Da tror jeg nok dere får en fin tur, og god reise! Vanskelig å anbefale noe spesielt, tenåringer er så forskjellige. Min var storfornøyd med å være turist (første gang i Paris), Eiffeltårnet var et høydepunkt, og hen hadde ønske om noen museer, som også var vellykket.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #23 Skrevet 24. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi kommer til å bergene rundt 10000 så får shopping komme i tilegg. Orker ikke Disney. Skal være litt turister, ET og katakombene i hvert fall. Takk for svar og har du noe og anbefale med tenåring? Anonymkode: d0291...1d7 Jeg anbefaler Eiffeltårnet om kvelden! Lysshow og god stemning. Veldig fin utsikt om kvelden også. Anonymkode: e071f...725
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå