Gå til innhold

Godt voksen og aldri kysset noen før

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en godt voksen kvinne som aldri har kysset noen før. Hva kan man gjøre for at det skal virke som man har litt peiling? Synes det er flaut å innrømme at jeg aldri har kysset noen når jeg er over 30 år...

Anonymkode: a3b23...f25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det flaut? Og hvorfor skal det virke som du har peiling? Ta ting som de kommer :)

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
endo skrev (1 time siden):

Hvorfor er det flaut? Og hvorfor skal det virke som du har peiling? Ta ting som de kommer :)

Har aldri hørt om noen på min alder som aldri har kysset noen før, så derfor er jeg flau over det...

Skrevet

Når du kommer i en sånn situasjon at dere skal være intime, kan du jo si noe sånt som at du er litt nervøs eller at du ikke har altfor mye erfaring etc.

• Liker 1
Skrevet

Fins garantert fleire som er i samme båt av mange ulike grunnar:) finn deg nokon å kysse om du har lyst til å prøve, ikkje vanskelig, du får det til på første forsøk, men veldig gøy å kysse nokon man likar:)

Anonymkode: 39370...4af

• Liker 2
Skrevet

Mitt tips er å finne en bra person sånn at du føler at det ikke er flaut å si at du er ukysset. Finn den personen før du kysser. Da sørger du for at det blir en fin opplevelse. Jeg har vært den første som har kysset to i 20 årene og kjenner en på 32 som er i din situasjon. 

• Liker 2
Skrevet

Kan du ikke øve litt, da? Et par glass vin på puben og en kjekk mann/pen dame? Bare begynn rolig og forsiktig.

Anonymkode: d3088...c56

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er en godt voksen kvinne som aldri har kysset noen før. Hva kan man gjøre for at det skal virke som man har litt peiling? Synes det er flaut å innrømme at jeg aldri har kysset noen når jeg er over 30 år...

Ja, det er ganske uvanlig. Da har du vel ikke hatt sex heller?

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du trenger ikke innrømme noe så da blir det ikke flaut. 

Begyn litt forsikttig... og nyt, prøv deg frem. Sans berøringene, lepper, tunge. 

Skrevet

Hvorfor har du aldri kysset noen da?

Anonymkode: ed132...a18

Skrevet

Øvde meg på armen min da jeg var yngre. Var dyktig til å kline da jeg startet med det. Rolig tungebevegelse, ikke som en gal sentrifuge, så vil det meste gå naturlig med rett person og kjemi.

Anonymkode: 8424d...1bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...