AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #1 Skrevet 22. september 2024 Hva er den lengste krangelen du har hatt med kjæresten/samboer? Og hva gikk den ut på Anonymkode: 3b080...1ec
Ingar-André Skrevet 22. september 2024 #2 Skrevet 22. september 2024 (endret) 2 uker. Krangelen tok så slutt. Handla om pengebruk på bil. Hu syns det var vel mye jeg måtte ut med for en gammel bil. Har bilen og frua! Endret 22. september 2024 av Donald Duck
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #3 Skrevet 23. september 2024 Vi har egentlig ikke kranglet. Har hatt uenigheter og noen diskusjoner. Så «første» krangel handlet om miskommunikasjon der jeg følte han mente noe var min feil som ikke var min feil. Da kvelden kom så klarte ikke jeg å gi slipp på det og tok det opp og vi endte opp med en lang diskusjon. Det løsnet opp flere temaer og vi lærte masse om hverandre og vokste på det. Anonymkode: cae0b...94a
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #4 Skrevet 23. september 2024 Vi har et mønster som går igjen over tema det rett og slett ikke gå å diskutere fordi vi er for ulike så vi er enig om å være uenige og forsøker unngå de greiene for det blusser bare opp igjen.. Etter snart 20 år sammen.. Anonymkode: bf5d9...74d
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #5 Skrevet 23. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi har et mønster som går igjen over tema det rett og slett ikke gå å diskutere fordi vi er for ulike så vi er enig om å være uenige og forsøker unngå de greiene for det blusser bare opp igjen.. Etter snart 20 år sammen.. Anonymkode: bf5d9...74d Samme her. Har en evig diskusjon om samme tema, og har gjort det de siste 20 årene. Det loves bot og bedring, men det varer bare i noen dager før det er like ille. Tar ikke opp temaet like ofte lengre, for det er ikke noe gagn i det. Anonymkode: df02e...df8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå