AnonymBruker Skrevet 22. september #1 Del Skrevet 22. september Liker dere å bruke leketøy sammen med partner, hva slags leketøy i så fall? Anonymkode: 41d1b...89c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #2 Del Skrevet 22. september Strap on Anonymkode: f7b5f...240 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #3 Del Skrevet 22. september Strapon på ham, butplug på oss begge, vibratorer på oss begge (mest meg) og dildo på meg. Ellers litt tau innimellom. k31 Anonymkode: c989c...ec2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #4 Del Skrevet 22. september Liker ikke å bruke noen form for leketøy, ei heller behov for det. Kun dampende vill sex😍 Anonymkode: 2fa9e...fa6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #5 Del Skrevet 22. september Absolutt alt. Jeg leser på erfaringer hva som menn anbefaler, og tester på min mann. Angående meg selv har jeg også mye, men har en spesiell favoritt som jeg alltid vender tilbake til. Alt som kan medføre nytelse er spennende å prøve på ham. Kommer det noe nytt som blir skrytt opp av menn kommer det gjerne i hus. Anonymkode: 06dc4...c67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A_Cuckoldress Skrevet 24. september #6 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (På 22.9.2024 den 17.02): Liker dere å bruke leketøy sammen med partner, hva slags leketøy i så fall? Anonymkode: 41d1b...89c Ja, det gjør jeg. Det leketøyet jeg liker best er en trent, aller helst ung, mann (Bull) som leverer bedre enn mannen så vi sammen kan ydmyke han litt😈, noe mannen selvsagt tenner på. Leketøy uten puls kan gjerne være penis hylse (slik at han oppleves større), kuklås, større dildoer til meg (som jeg kan bruke i stedet for han, også for ydmykelsen sin del) er vel de mest vanlige leketøyene våre. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #7 Del Skrevet 24. september Bruker litt diverse på meg (womanizer, rabbit, gpunkt stimulator). Han liker ikke å bruke på seg. Anonymkode: a49ee...b73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #8 Del Skrevet 25. september Jeg liker en liten og nett vibrator, da kommer jeg mye lettere 🙂 Anonymkode: 2e572...226 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #9 Del Skrevet 25. september A_Cuckoldress skrev (18 timer siden): Ja, det gjør jeg. Det leketøyet jeg liker best er en trent, aller helst ung, mann (Bull) som leverer bedre enn mannen så vi sammen kan ydmyke han litt😈, noe mannen selvsagt tenner på. Leketøy uten puls kan gjerne være penis hylse (slik at han oppleves større), kuklås, større dildoer til meg (som jeg kan bruke i stedet for han, også for ydmykelsen sin del) er vel de mest vanlige leketøyene våre. Har du trekant med deg og ekstra dame også? Anonymkode: 94226...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A_Cuckoldress Skrevet 26. september #10 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (På 25.9.2024 den 14.23): Har du trekant med deg og ekstra dame også? Anonymkode: 94226...df3 Nei, ikke interessert i å ha med en annen dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #11 Del Skrevet 26. september Ingen Anonymkode: 28df4...084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 27. september #12 Del Skrevet 27. september Det spørs jo litt hva han liker og det. Jeg er ganske enkel på det viset der. Er ikke et må eller enten eller for min del. Bare sexen er deilig, opphissende og gøy. Så hjelper det veldig om han er litt leken ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #13 Del Skrevet 27. september Vibrator, womanizer, en sleeve for å gjøre han større, og så har vi litt lettere bdsm-utstyr som tau, håndjern og bars for å bli bundet fast. Liker variasjon, og ikke slik at vi bruker leketøy hver gang, men innimellom Anonymkode: 14f33...750 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #14 Del Skrevet 27. september Jeg liker å bruke gapestokk på dama. Anonymkode: 72d75...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #15 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (På 22.9.2024 den 17.02): Liker dere å bruke leketøy sammen med partner, hva slags leketøy i så fall? Anonymkode: 41d1b...89c Vibrator, analplugg, tau, pisk, paddle Anonymkode: dff41...705 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #16 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (18 timer siden): En sleeve for å gjøre han større. Liker variasjon, og ikke slik at vi bruker leketøy hver gang, men innimellom Anonymkode: 14f33...750 Hva gjør det for deg å kjenne han større? Anonymkode: 536e3...ded Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #17 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (På 22.9.2024 den 18.54): Liker ikke å bruke noen form for leketøy, ei heller behov for det. Kun dampende vill sex😍 Anonymkode: 2fa9e...fa6 Stakkars, så uvitende. Anonymkode: 51de7...377 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå