Gå til innhold

Dere som har vært med en negativ eller apatisk kjæreste. Er jeg urimelig her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en person som alltid har hatt mange ønsker og drømmer. Jeg har fantasert om alt fra å bo i ulike kommuner til ulike land eller i båt. Samboeren min vil kun bo i en bestemt by. Sånn er kjæresten min om andre ting og. Jeg har hele veien ofret drømmene mine for å følge kjæresten min, men kjenner jeg er lei. Det hadde vært greit dersom kjæresten min faktisk var glad mesteparten av tiden. Men til tross for at det er jeg som hele veien har latt kjæresten styre er det hun som er mest negativ. Nå er hun likegyldig til det meste og jeg kjenner meg kraftig provosert. Det virker så urimelig at hun skal være sånn. Da frister det å si at vi like så godt kan følge mine drømmer siden hun ikke blir lykkelig uansett hva hun gjør

Anonymkode: 11049...b05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer litt an på hva slags drømmer du har. Hvis du har mengder av totalt urealistiske drømmer som ikke lar seg gjennomføre av praktiske årsaker, skjønner jeg kjæresten din. Hvis ikke kan du jo prøve å snakke med henne. 

Det kan jo være at dere bare er forskjellige, altså at hun er mer trygghetssøkende og liker et rolig liv, mens du ønsker mer spenning og variasjon.

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke alle mennesker som passer sammen. Du må ta avgjørelser for ditt liv. Om ditt liv ikke kan leves slik du ønsker sammen med henne har du et vanskelig valg å ta. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...