Gjest Evangelina Skrevet 22. februar 2006 #1 Skrevet 22. februar 2006 (endret) Vi er allerede i slutten av februar, og etter en runde i butikkene i dag konstaterer jeg at de begynner å fylles opp med vårklær! Kjøpte ikke noe i dag (*stolt* ), men spørs om jeg ikke kommer til å anskaffe meg litt av hvert fremover. Så flere fine topper i duse farger, som kunne kombineres lag på lag, en tøff knebukse og lave ballerinasko og mokasiner. Hva har dere kjøpt/ planleggger å kjøpe av vårens nyheter? Endret 22. februar 2006 av Evangelina
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 22. februar 2006 #2 Skrevet 22. februar 2006 Mokasiner! DET har jeg ikke sett siden jeg gikk på småskolen...
Gjest Evangelina Skrevet 22. februar 2006 #3 Skrevet 22. februar 2006 Mokasiner! DET har jeg ikke sett siden jeg gikk på småskolen... ← De er litt anderledes enn den gang, de jeg så på hadde strass foran (slike kjøpte jeg i sort i fjor..). En mer "oppgradert" og litt fornyet utgave med andre ord
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #4 Skrevet 22. februar 2006 I år tror jeg det blir mindre kjøping enn på lenge. Har ikke så mye oversikt over butikkene ennå, men i vårens postordrekataloger ble jeg skikkelig skuffet over fargene. Utvasket oransje, utvasket brun osv. Ikke noe for meg. Det jeg har planer om å kjøpe er et par sko - vanlige sorte spasersko tenker jeg og et par cardigansett om jeg finner noen fine.
Gjest Gjesta Skrevet 22. februar 2006 #5 Skrevet 22. februar 2006 Ballongskjørt!! Jeg holdt på å knekke sammen da jeg så det!! det var sist moderne i ... *tenker* 1988 !! Men nå var dette vel en tråd som handlet om hva man skal kjøpe.....
Wonderwoman Skrevet 23. februar 2006 #6 Skrevet 23. februar 2006 Knebukse er forsåvidt greit (i alle fall til noen kroppsfasonger) men en ting jeg ALDRI kommer til å ha på meg er shorts og støvletter. Ja, jeg vet at det er utrolig trendy, men jeg mener at det ser teit ut. Skjørt og støvletter er mer min greie, og jeg skal kjøpe meg et par skjørt (ikke ballongskjørt... )
mari Skrevet 23. februar 2006 #7 Skrevet 23. februar 2006 jeg var i London og kjøpte meg shorts (kort) og det er jeg veldig fornøyd med, men så har jeg veldig lange formete pen (ikke pipestilker, men ikke tyke heller... ) Kjøpte også en omslagskjole som nok også kommer til å bli brukt en del til våren.
Gjest Evangelina Skrevet 23. februar 2006 #8 Skrevet 23. februar 2006 Omslagskjole ja, det kunne jeg også tenkt meg. Hvor har de det, noen som vet? (Så noen på H&M, men de hadde litt for mye mønster etter min smak).
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2006 #9 Skrevet 23. februar 2006 Jeg jakter på knehøye, svarte støvletter med rund tå og litt høy hæl. Fant noen fine fra Vagabond, men de var typisk halvhøye, og slike har jeg nok av. Ellers har jeg sett noen fine mokasiner med litt hæl fra Vagabond (eller var det Bronx?) som jeg kunne tenkt meg. Shorts har jeg lyst på, men har ikke funnet noe interessant hittil.
Miracl3 Skrevet 23. februar 2006 #10 Skrevet 23. februar 2006 Her er mine planer - shorts - omslagskjole - omslagsgenser - nye jeans - belte med nagler - et langt skjørt sånn med kanter volanger? - singletter i grønt og rosa Vell ikke trendy, men jeg liker det jeg skal kjøpe. Jeg baiser en lang marsj i vårmoten, ingen får på meg høye sko, shorts og en vest
Ravenna Skrevet 23. februar 2006 #11 Skrevet 23. februar 2006 Hittil har jeg kjøpt gullfargete mokasiner og et hårbånd med brune paljetter. Ønsker meg småsko med kilehæl. Din Sko har noen som var nydelige å gå i til 340 kr, i fargene hvit, lys brun og brun. Jeg syns vester kan være ganske fint, så kanskje jeg anskaffer meg en. Ellers vil jeg ha en brun kort skinnjakke, jeans, belter i gull/sølv/brunt, brune ballerinasko fra DNA, lange topper i alle farger. Jeg vil nok ikke kaste meg på shortstrenden.
Replica Skrevet 23. februar 2006 #12 Skrevet 23. februar 2006 Figursydde topper er jeg alltid ute etter. Og sko.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 23. februar 2006 #13 Skrevet 23. februar 2006 Må ha meg ett par kjoler, som jeg kan kombinere med polo, vest eller topp mm. Både til sommer og vår. Skal ha hvite sko, halvhöy hel, skinn vagabond Nye halv store solbriller
mee mee Skrevet 23. februar 2006 #14 Skrevet 23. februar 2006 skal kjøpe meg noen hvite mokkasiner med stass på fra din sko.. så må jeg jo ha ny parfyme nye jeans
Gjest Evangelina Skrevet 23. februar 2006 #15 Skrevet 23. februar 2006 Solbriller ja, det må jeg også se etter. Kjøpte noen kule store i brunt i fjor, lyst på noe som minner om dem i svart.
Søtpotita Skrevet 23. februar 2006 #16 Skrevet 23. februar 2006 Hittil har jeg kjøpt gullfargete mokasiner og et hårbånd med brune paljetter. Ønsker meg småsko med kilehæl. Din Sko har noen som var nydelige å gå i til 340 kr, i fargene hvit, lys brun og brun. Jeg syns vester kan være ganske fint, så kanskje jeg anskaffer meg en. Ellers vil jeg ha en brun kort skinnjakke, jeans, belter i gull/sølv/brunt, brune ballerinasko fra DNA, lange topper i alle farger. Jeg vil nok ikke kaste meg på shortstrenden. ← Heeeeeilt einig Pluss at eg har lyst på sånne fine kjolar som er in no, med prikkar Ballongskjørt er også kult!
Gjest Jalileh Skrevet 23. februar 2006 #17 Skrevet 23. februar 2006 Mokasiner! DET har jeg ikke sett siden jeg gikk på småskolen... ← Hele Norge gikk jo med det i fjor sommer. I hvertfall hele Oslo.
Gjest Jalileh Skrevet 23. februar 2006 #18 Skrevet 23. februar 2006 Vel, jeg skal ha så mye. Mokasiner i hvit farge tror jeg. Maaange blyantskjørt med høyt liv. Vester. Hotpants/shorts. Støvletter. Kilehelsko. Feminine plagg (figurformede). Korsetter. Lys brun skinnjakke. Ny omslagskjole®. Pumps. Jeans. Og et par kule solbriller. Sett noen fine i fra Chanel. Det var det jeg kom på. Og mer skal det bli.
Ephemera Skrevet 23. februar 2006 #19 Skrevet 23. februar 2006 Jeg har stengt tatt alt jeg trenger og mere til... men selv om jeg kjøper mye klær, følger jeg ikke moten slavisk. Jeg kommer ikke til å bli sett i hverken shorts, nikkers, knebukse eller vest! Det er bombesikkert!! Det jeg har masse av og kommer til å kjøpe mye mer av, er: Babydoll-topper Omslagsjakker Side volangskjørt Knelange kåper Cardigans Lange strikkejakker Dongeribukser, enten med sleng eller med oppbrett Når det gjelder sko, holder jeg meg til sandaler og støvletter + klassiske sorte spasersko med litt hæl. Ikke noen mokasiner her.
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2006 #20 Skrevet 23. februar 2006 Jeg er så hjertens enig med Ephemera
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå