AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #1 Del Skrevet 22. september 2024 Vet de ikke skal være ute på egenhånd før bortimot året, men når kan man begynne å gå ut sammen med dem? Ikke i bånd, men løs Anonymkode: 56357...0d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 22. september 2024 #2 Del Skrevet 22. september 2024 Det er ingen fasitsvar på det. Det kommer an på hvor trygg kattungen er, hvor dere bor, om det er mange farer (bilvei osv). Men du bør absolutt gå ut med kattungen i bånd mange ganger før den tid. Det er ikke slik som noen sier, at når katten blir 12 måneder så har den på magisk vis utviklet stedsans hvis den ikke har fått mulighet for å bli kjent med sine omgivelser før den tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #3 Del Skrevet 22. september 2024 Vent til den er over 1 år og har gått mye i bånd i området (flere uker-måneder) Anonymkode: f76fe...ccf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #4 Del Skrevet 22. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vet de ikke skal være ute på egenhånd før bortimot året, men når kan man begynne å gå ut sammen med dem? Ikke i bånd, men løs Anonymkode: 56357...0d7 Man skal alltid være med katten ut i starten selv om de er nærmere året og om planen din er å vende katten til å være ute uten å bruke bånd i starten må du vente til nærmere året. Anonymkode: 87ba5...247 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet 23. september 2024 #5 Del Skrevet 23. september 2024 Jeg ville vært ute sammen med kattungen titt og ofte. Uten bånd. Bare fulgt med å gjort den trygg i hagen å rundt om med tilsyn. Min erfaring er at de kattene som kommer vekk å blir borte er katter som aldri har fått ferdes ute på egen hånd. Når jeg vokste opp hadde "alle" katter, de var ute å fanget mus å kattedo inne var kun for små kattunger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå