Gå til innhold

Vondt og værker i knæra i kaldere vær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært to ganger i syden nå siden august og hvær gang jeg har kommet hjem så har jeg hatt så sinnsykt vondt i knæra. Verker og står i. Mens så fort jeg kom ned til varmen merket jeg ingenting til det. Nå er jeg hjemme igjen og det er kjempe vondt… 

Anonymkode: d5a08...c6e

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har vært to ganger i syden nå siden august og hvær gang jeg har kommet hjem så har jeg hatt så sinnsykt vondt i knæra. Verker og står i. Mens så fort jeg kom ned til varmen merket jeg ingenting til det. Nå er jeg hjemme igjen og det er kjempe vondt… 

Anonymkode: d5a08...c6e

Javel. 

Anonymkode: 35121...390

• Liker 1
Skrevet

Helt normalt dette. De få dagene det er over 30 grader her i Norge er jeg smertefri. Hadde ei uke i Syden for 10-12 år siden,var totalt smertefri etter 1-2 dager i varmen.

Ellers i året er det smerter i alt fra knær til fingre på meg.Har tykk sommerdyne året rundt.  Må ligge i veldig varmt vann i badekaret.

Gleder meg til den dagen jeg forhåpentligvis kan bli pensjonist. 

Anonymkode: a5506...bad

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.9.2024 den 20.44):

Helt normalt dette. De få dagene det er over 30 grader her i Norge er jeg smertefri. Hadde ei uke i Syden for 10-12 år siden,var totalt smertefri etter 1-2 dager i varmen.

Ellers i året er det smerter i alt fra knær til fingre på meg.Har tykk sommerdyne året rundt.  Må ligge i veldig varmt vann i badekaret.

Gleder meg til den dagen jeg forhåpentligvis kan bli pensjonist. 

Det er jo ikke normalt å ha det sånn for friske folk, men er man revmatisk i større eller mindre grad, så er det normalt å ha det sånn.

Anonymkode: 8d671...72b

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er jo ikke normalt å ha det sånn for friske folk, men er man revmatisk i større eller mindre grad, så er det normalt å ha det sånn.

Anonymkode: 8d671...72b

Det er sant,men har man levd et fysisk aktivt liv. Så er det dessverre slik for mange som har passert 25-30 år.

Skrevet

"Kjenner det på gikta", sier gamle folk når de spår væromslag. Det er en grunn til at det er populært for eldre og syke å oppholde seg i Syden om vinteren.

Det kan hende du har en slags revmatisk lidelse som legen din kan hjelpe deg med. Det finnes jo ofte noe hjelp å få for ulike tilstander.

Anonymkode: 4c54e...cd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...