AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #1 Skrevet 22. september 2024 Har vært to ganger i syden nå siden august og hvær gang jeg har kommet hjem så har jeg hatt så sinnsykt vondt i knæra. Verker og står i. Mens så fort jeg kom ned til varmen merket jeg ingenting til det. Nå er jeg hjemme igjen og det er kjempe vondt… Anonymkode: d5a08...c6e 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #2 Skrevet 22. september 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har vært to ganger i syden nå siden august og hvær gang jeg har kommet hjem så har jeg hatt så sinnsykt vondt i knæra. Verker og står i. Mens så fort jeg kom ned til varmen merket jeg ingenting til det. Nå er jeg hjemme igjen og det er kjempe vondt… Anonymkode: d5a08...c6e Javel. Anonymkode: 35121...390 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #3 Skrevet 23. september 2024 Helt normalt dette. De få dagene det er over 30 grader her i Norge er jeg smertefri. Hadde ei uke i Syden for 10-12 år siden,var totalt smertefri etter 1-2 dager i varmen. Ellers i året er det smerter i alt fra knær til fingre på meg.Har tykk sommerdyne året rundt. Må ligge i veldig varmt vann i badekaret. Gleder meg til den dagen jeg forhåpentligvis kan bli pensjonist. Anonymkode: a5506...bad 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #4 Skrevet 24. september 2024 AnonymBruker skrev (På 23.9.2024 den 20.44): Helt normalt dette. De få dagene det er over 30 grader her i Norge er jeg smertefri. Hadde ei uke i Syden for 10-12 år siden,var totalt smertefri etter 1-2 dager i varmen. Ellers i året er det smerter i alt fra knær til fingre på meg.Har tykk sommerdyne året rundt. Må ligge i veldig varmt vann i badekaret. Gleder meg til den dagen jeg forhåpentligvis kan bli pensjonist. Anonymkode: a5506...bad Det er jo ikke normalt å ha det sånn for friske folk, men er man revmatisk i større eller mindre grad, så er det normalt å ha det sånn. Anonymkode: 8d671...72b
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #5 Skrevet 25. september 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er jo ikke normalt å ha det sånn for friske folk, men er man revmatisk i større eller mindre grad, så er det normalt å ha det sånn. Anonymkode: 8d671...72b Det er sant,men har man levd et fysisk aktivt liv. Så er det dessverre slik for mange som har passert 25-30 år. Anonymkode: a5506...bad
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #6 Skrevet 25. september 2024 "Kjenner det på gikta", sier gamle folk når de spår væromslag. Det er en grunn til at det er populært for eldre og syke å oppholde seg i Syden om vinteren. Det kan hende du har en slags revmatisk lidelse som legen din kan hjelpe deg med. Det finnes jo ofte noe hjelp å få for ulike tilstander. Anonymkode: 4c54e...cd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå