AnonymBruker Skrevet 22. september #1 Del Skrevet 22. september Jeg har møtt en mann og vi har endt opp med å være venner med litt ekstra. Men, jeg liker han nok mer enn hva jeg burde. Uansett, jeg kjenner nå at det kanskje ikke føles så greit når han aktivt bruker Tinder. En ting var om vi brukte hverandre for å tilfredsstille hva enn vi trenger for en periode, men nå føler jeg litt at jeg brukes inntil noe bedre dukker opp. Og jeg vet at i det sekundet det skjer så vil jeg ikke engang være en venn for han. Han er veldig ordentlig og vil ikke ha en jentevenn når han får en kjæreste. Dere andre som har slike venner, leter dere samtidig aktivt etter ny partner? Og koser dere og kysser dere også eller kun ren sex? Anonymkode: ba4f2...a42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #2 Del Skrevet 22. september Da får du avslutte. Det er jo du som har brutt avtalen deres Anonymkode: 459bd...4fd 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #3 Del Skrevet 22. september Koser og kysser, kunne aldri ha hatt sex uten å kysse, da hadde jeg følt meg som en prostituert. Siden du allerede nå merker at du har følelser og samtidig vet at han er på utkikk etter andre så hadde jeg avsluttet det. Du kan alltids snakke med han om det at du har følelser, men jeg hadde tenkt at han ikke hadde vært på leit etter andre hvis han hadde hatt følelser for meg. Og du, venner med fordeler er akkurat det at man bruker hverandre for å tilfredsstille behovet. Anonymkode: 3421d...424 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 22. september #4 Del Skrevet 22. september Jeg har ikke noe slags form for vennine, men vennina til fruen var her i går på såkalt vinkveld for damer. Hu snakka ut om samme sak. Tok til tårene au. Hu har visstnok falt pladask for fuck-frienden sin. Hørte nok til at jeg skjønte at det visstnok ikke var greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 22. september #5 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Koser og kysser, kunne aldri ha hatt sex uten å kysse, da hadde jeg følt meg som en prostituert. Ja enig ! Jeg må ha kyssing og klining for å tenne, ONS eller ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #6 Del Skrevet 23. september Jeg har. Men motsatt til meg. Har vært gjennom hele registret. Har vært forelsket i han i flere år. Han var ikke forelsket i meg. Det var det som gjorde sex’n bra. Etter over 5 år så har det gått over for min del. Og gnisten er ikke den samme og sex’n ikke så bra som før. Er nå jeg burde nyte det uten følelser involvert men det gjør jeg ikke altså. Syns bare det er hyggelig å treffe han fordi vi har kjent hverandre såpass lenge. Og det er ikke ofte vi møtes lengre heller. Men han er grei og ha for litt kroppskontakt. Anonymkode: be646...45f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #7 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har møtt en mann og vi har endt opp med å være venner med litt ekstra. Men, jeg liker han nok mer enn hva jeg burde. Uansett, jeg kjenner nå at det kanskje ikke føles så greit når han aktivt bruker Tinder. En ting var om vi brukte hverandre for å tilfredsstille hva enn vi trenger for en periode, men nå føler jeg litt at jeg brukes inntil noe bedre dukker opp. Og jeg vet at i det sekundet det skjer så vil jeg ikke engang være en venn for han. Han er veldig ordentlig og vil ikke ha en jentevenn når han får en kjæreste. Dere andre som har slike venner, leter dere samtidig aktivt etter ny partner? Og koser dere og kysser dere også eller kun ren sex? Anonymkode: ba4f2...a42 Slike vennskap hvor man liksom bare skal ha sex uten følelser, tror jeg veldig sjelden fungerer. Sex henger så tett sammen med følelser, at det å skille disse to tingene er noe nesten ingen får til. Innleder man et slikt vennskap, må man regne med at det også oppstår følelser som er vanskelig å kombinere med et platonisk vennskap. "Venner med fordeler", er, som navnet indikerer, mer enn et vennskap. Med andre ord, ønsker man ikke et vennskap med "følelser", da bør man også holde sexen utenfor vennskapet. Anonymkode: a4405...ca2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #8 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (20 timer siden): Dere andre som har slike venner, leter dere samtidig aktivt etter ny partner? Og koser dere og kysser dere også eller kun ren sex? Ja, hele poenget med en FWB er jo å ha noen å kose meg uten forpliktelser. Så jeg dater og leter etter en fast partner mens jeg har mine FWB-venninner. Det gjør mine venninner også, og når de finner seg en kjæreste blir jeg glad og gratulerer og ønsker lykke til videre. Hvis du ikke klarer å gjøre dette, er nok FWB-konseptet litt vanskelig for deg. Selvfølgelig koser og kysser jeg mine FWB-venninnger. Drar på restaurant, spa, kino og helgeturer - og noen ganger ferier sammen også. Så lenger man klarer å holde følelser utenfor er det helt supert å ha noen å ha selskap. Anonymkode: fb84c...2ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå