AnonymBruker Skrevet 22. september #1 Del Skrevet 22. september Forslag til et ok knivsett (4 - 6 stk) til en rimelig pris? Har veldig lite med penger om dagen, men trenger nye. Anonymkode: 787df...c2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 22. september #2 Del Skrevet 22. september Jeg fant et fra Fiskars på Kitchn på halv pris for etterhvert en del år siden. Fremdeles fornøyd. Betalte rundt 500kr da. Har du IKEA i nærheten kan du finne der også. Viktig å slipe jevnlig. Jeg har sånn jeg sliper med fra IKEA. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #3 Del Skrevet 22. september Har du kniver? Da kan de sikkert slipes og bli ca så gode som nye. Finnes ulike firma som gjør sånt. Google og se hva du finner Anonymkode: 55256...485 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #4 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Forslag til et ok knivsett (4 - 6 stk) til en rimelig pris? Har veldig lite med penger om dagen, men trenger nye. Anonymkode: 787df...c2c Europris har nå 40% på Fiskars kniver blant annet. Gode kniver til en grei pris. Skal du ha virkelig gode kniver så er Tupperware tingen, men de koster også nye demovarer på Finn er stive i prisen. Victorinox er blant de enda bedre knivene.. Så du får finne ut hvor mye penger du vil bruke. Fiskars knivene vi har er eldgamle og like gode, noen er fornyet, men de gamle kan ikke kastes. Anonymkode: d7498...2ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå