Gå til innhold

Gjør aldri noe gøy sammen, er det noe galt med oss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Observerer at andre ektepar med barn er flinke til å reise bort på helgetur alene, enten til utlandet eller på konserter etc. God mat og drikke, opplevelser mens barna blir passet av besteforeldre. Vi gjør aldri noe sånt, alt handler om barna og deres aktiviteter….nevnte det for mannen men har virker ikke noe særlig interessert 😌Er det bare vi som er så kjedelige og uromantiske, eller er det bare det at jeg legger godt merke til de som drar på helgeturer ettersom de poster alt på insta og  snap..? 

Anonymkode: aca33...eb5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gjør aldri slikt sammen heller, og det er definitivt noe galt med oss som par, ingen oss er lykkelige:

Anonymkode: fb2b9...22c

• Liker 1
Skrevet

Vi er kjærester alene med barn. Vi har hittil ikke reist noe sted uten ungene. Lite date nights ute. I kveld kommer han hit og planen er å sitte i sofaen🤭

Vi koser oss uansett hvor vi er eller hva vi gjør. 

Tenker at det blir mer egentid når ungene blir litt større, men mest ønsker vi å dele de fleste opplevelsene sammen med dem❤️

Anonymkode: fbe80...8de

Skrevet

Vi har bestandig pleiet forholdet også. Det har ikke spart oss for alle mulige utfordringer og at vi også har hatt tunge perioder i forholdet og nesten gått fra hverandre, men det har vi ryddet opp i, og nå når vi har gått gjennom skilsmisse- alderen både kan vi slå fast selv og får jevnlig påpekt at mye av årsaken til at vi ikke har blitt del av den statesikken antagelig er at vi alltid har investert mye i å være par også, ikke å bare være foreldre, samt økonomisk og praktisk samarbeid. "Jeg hadde aldri gått om vi gjorde mye gøy sammen som dere, men vi bare skled fra hverandre, og det ble taust og ensomt." har vi fått høre fra flere. 

Ser jeg rundt på de parene som fremdeles holder sammen, og som trolig ikke blir de neste som ryker, så er det å pleie forholdet og å fremdeles gjøre mye kjekt sammen en vesentlig faktor. De som trolig er neste som ryker er også par som har falt ned i at barna, hus og økonomi er det eneste de har felles. Forholdet dem mellom og egentid som par har ikke vært og er ikke prioritert. Der er det bare spørsmål om tid. De er ikke lenger et par i realiteten, og har ikke vært det på lenge. 

• Liker 2
Skrevet

TS her. Hvorfor virker mannen min så lite entusiastisk og tafatt? Skjønner han ikke at det er lurt å pleie forholdet? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

TS her. Hvorfor virker mannen min så lite entusiastisk og tafatt? Skjønner han ikke at det er lurt å pleie forholdet? 

Er ikke dette den vanlige ruta mange går? At dama begynner å sammenligne forholdet med andres vist på snap og insta? Også må hele forholdet gjennom en skikkelig late som-prosess hvor mannen prøver å virke annerledes enn hva han er, men føler allikevel damas vurderende øyne på seg hele tiden, og forholder faller uansett tilbake i gamle mønstre, for man er det man er.

Er det ikke greit å bare rive av plasteret?

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Menn er ofte veldig pragmatiske og også veldig lojale mot valget av sin livspartner. Joda noen ender opp utro og forlater kone og barn, men de fleste står veldig støtt i sitt valg av partner. Såpass at veldig mange menn får sjokk når det viser seg at kona er ulykkelig og går, fordi hun ikke takler det som han synes var helt greit. 

Nei han forstår det mye mulig ikke. Godt mulig at han bare tenker at det er jo dere og slik skal det være, så hvorfor pleie noe som uansett er helt fint og uansett skal vare evig? 

Ønsker du endringer må du gjerne takle å stå hardt på at dette er nødvendig (for deg), eller ta initiativ selv og få ham med deg. 

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi gjorde aldri noe gøy sammen bare oss, og lo sjelden sammen. Her ble det brudd..

Anonymkode: 23a89...a93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...