Gå til innhold

Dildo

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker at gubben slikker or masserer klitten med tungen. Kunne godt tenke mwg å kjenne å bli fylt opp innvendig samtidig og lyst til å foreslå å ta i bruk en dildo når han slikker. Er det andre som gjør dette og hva slags dildo bruker dere? Natulig uten vibrasjon eller en vibrator? Hva foretrekker dere?

Anonymkode: 59040...521

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hva foretrekker dere?

Anonymkode: 59040...521

Jeg foretrekker evt bruk av en finger. Noe større enn en finger blir mest forstyrrende og øker ikke nytelsen for min del.

Har noen ganger brukt en rabbit. Da en typ «mini» hvor den innvendige delen er 9 cm. Men stor sett har jeg droppet å bruke den innvendige delen 😅.

Dildo har jeg aldri brukt.

Anonymkode: 0a1e7...9ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer helt sikkert. Dama synes det holder med en finger inni når hun stimulerer klitoris. Det funker med pikk også men siden den er større enn fingeren hun må konse mye mer for å komme.

Du får prøve deg frem. En finger, to finger. Så raider du grønnsakskuffen. Ta et utvalg gulrøtter i forskjellig størrelse. Tre på en kondom og prøv! Om du synes gulrot er for hardt kan du koke den i 3-5 minutter først. Når du har funnet en størrelse du liker går du på nett og bestiller en dildo i passe størrelse. :)

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...