AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #1 Del Skrevet 22. september 2024 Relativt ny på FB dating, og kom i kontakt med en fyr som virker skikkelig alright. Sto midt i middagslagingen da vi skrev de første meldingene, og klarte å trykke 😅 på noe man ikke skulle le av. Greit nok, forklarte den. Så skulle han ut med noen kompiser, og sa han skulle logge på senere. Jeg ønsket ham en fin kveld og tenkte ikke mer på det. Men da jeg skulle legge meg og bare skulle se litt på bilder og samtalen klarte jeg å komme borti den tommel opp-greia 😳 Og siden den ikke går an å fjerne igjen blir jeg jo fremstående som fullstendig psyko?! Han tror vel jeg trykket tommel opp bare for å demonstrere at han ikke hadde logget på igjen, det fremstår jo helt tullete 🥴 Dette er et par dager siden, og jeg hørte selvfølgelig ikke mer fra ham. Han må jo tro jeg er helt rar. Nettdating, ass. Er det ikke det ene, så er det det andre. Fler som har gjort slike blemmer? (Si ja, jeg føler meg så teit nå 😂) Anonymkode: a6460...586 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #2 Del Skrevet 22. september 2024 Jeg har også det. Ikke lik som din, men jeg hadde snakket med en, og tenkte jeg skulle høre om han ville treffes. Ble tydeligvis helt feil når jeg skrev at han var den eneste jeg hadde spurt om å treffes, for da slettet han meg🙈🙄😔 Jeg mente det jo som i at jeg syntes han virket ekstra interessant, men han tok meg visst for å være en psyko i stedet. Anonymkode: 7cbb8...432 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 22. september 2024 #3 Del Skrevet 22. september 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Relativt ny på FB dating, og kom i kontakt med en fyr som virker skikkelig alright. Sto midt i middagslagingen da vi skrev de første meldingene, og klarte å trykke 😅 på noe man ikke skulle le av. Greit nok, forklarte den. Så skulle han ut med noen kompiser, og sa han skulle logge på senere. Jeg ønsket ham en fin kveld og tenkte ikke mer på det. Men da jeg skulle legge meg og bare skulle se litt på bilder og samtalen klarte jeg å komme borti den tommel opp-greia 😳 Og siden den ikke går an å fjerne igjen blir jeg jo fremstående som fullstendig psyko?! Han tror vel jeg trykket tommel opp bare for å demonstrere at han ikke hadde logget på igjen, det fremstår jo helt tullete 🥴 Dette er et par dager siden, og jeg hørte selvfølgelig ikke mer fra ham. Han må jo tro jeg er helt rar. Nettdating, ass. Er det ikke det ene, så er det det andre. Fler som har gjort slike blemmer? (Si ja, jeg føler meg så teit nå 😂) Anonymkode: a6460...586 Vel, erfaringen min med Facebook dating og nettdating generelt er at man sjelden får svar om man sender en melding. Eller så får man kontakt og det sendes hyggelige meldinger frem og tilbake i noen timer… og så er det slutt. Ikke lett å forstå seg på nettdating😅. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 23. september 2024 #4 Del Skrevet 23. september 2024 Det er stor sannsynlighet for at du ikke ville hørt fra han uansett. Om han hadde vært interessert så hadde ikke en tommel opp skremt han. men neste gang ville jeg nok sendt en forklaring på den også😉 Du må regne med en god del slike runder, med samtaler som plutselig bare stopper. Mange bruker datingapper som rent tidsfordriv, og ellers flyr de bare videre til noen som er mer interessant. Og det sier alt om dem, ingenting om deg, bare så det er sagt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 23. september 2024 #5 Del Skrevet 23. september 2024 Jeg tror at det er mye værre om du fremstår skikkelig nevrotisk og grublende på disse tingene. Feks at du sender en tommel opp og så legger ut en lang forklaring på hvordan det var feil. Det er nok å skrive "oops, feil hehe" Eller bare trykke den vekk. En ting er å respektere seg selv og bli litt flau, en annen ting er å gå helt på veggen av at man selv trykker litt feil i blant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #6 Del Skrevet 23. september 2024 Takk for fine svar, det hjalp! Velger å tenke at han sikkert hadde forsvunnet uansett. Og grubler det ikke ihjel, syntes bare det var flaut TS. Anonymkode: a6460...586 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 23. september 2024 #7 Del Skrevet 23. september 2024 (endret) Det er litt selvoptatt å være opphengt i å skulle opptre "perfekt" og ha store reaksjoner på noe så ubetydelig som en tommel opp eller en feilplassert smiley. Ingen andre tenker på at du gjorde disse tingene. Vær deg selv, og gi deg selv lov til å gjøre en feil i blant. Du er like "god" når du gjør en feil eller sier noe rart. Endret 23. september 2024 av lillevill 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #8 Del Skrevet 24. september 2024 Personlig synes jeg nettdating er bortkastet tid. Men jeg forstår at folk tyr til det viss de ikke har mange andre arenaer å treffe folk på. Det er dessverre helt vanlig å ikke høre noe mer fra folk når man egentlig tror ting går bra. Det handler faktisk ikke om deg eller at du sendte en tommel opp. Anonymkode: 2410b...6fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå