Gå til innhold

Trenger hjelp , ang en av kollegiene mine

mittegetparadis

Anbefalte innlegg

KaraThrace skrev (15 minutter siden):

Det hadde jeg ikke tenkt på en gang, men det er faktisk helt sykt rart. Det undergraver jo hele jobben hans om kona ikke en gang anmelder blind vold. Nei, du TS. Her er det bare å snøre inn uten napp.

Enig. Ts er mer opptatt av å dysse ned konebanker ryktene. Håper ts tar til vettet og anmelder ( om historien er reel) når sjokkfasen har gitt seg. Uansett bra at kollegaen er våken og bryr seg. 

Anonymkode: 4428a...22b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har kvelemerker på halsen er jo dette faktisk et drapsforsøk! 
Tror nok politiet er ganske interessert i å finne en som har forsøkt å drepe deg! Dette er jo mer enn «bare» litt bank. 

Anonymkode: e9324...6b9

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hateridioter skrev (2 timer siden):

Du skulle selvsagt anmeldt overfallet. 

Din kollega trodde du var utsatt for partnervold og prøvde å hjelpe deg, men hen burde sette strek over saken når politiet har fått bekreftet at det ikke var din mann som gjorde det.

Hvorfor skriver du "hen"!!? 🤯🤦‍♀️🤪🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Anonymkode: fe7b3...9f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette var sant, og ts faktisk ble banket av mannen, ville det vært helt forkastelig av denne «ansatte» å spre dette til andre «kollegier» på arbeidsplassen. 

Anonymkode: e7ab6...a7e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor skriver du "hen"!!? 🤯🤦‍♀️🤪🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Anonymkode: fe7b3...9f5

Fant du ikke flere emojies du kunne bruke? 

Hva med å svare ts i stedet for å gjøre narr av meg pga en skrivefeil? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Dette lukter det dritt av… og ikke kollegaen din som faktisk bryr seg. Hele historien din stinker, fordi hvis du er så DUM at du ikke anmelder en kroppsskadesak, (flere brudd) og lar en voldsutøver gå løs uten å prøve å gi politiet en sjanse til å ta han… da fortjener du den lille ulempen dette innebar for deg. Nei, saken din hadde ikke blitt anmeldt. Blind vold er en prioritetssak, og det er din fordømte plikt å anmelde sånn at samfunnet kan gjøre noe med det. Brudd i ansikt og ribbein, men ikke anmelde fordi du har HØRT at sånt blir henlagt..? Jeg er ikke en som victim blamer, men hele denne historien høres helt teit ut. Kollegaen din virker nesten som den eneste fornuftige. 

Anonymkode: a0141...311

Det merkelige her er at hun er oppegående påfølgende arbeidsdag og ikke sykehusinnleggelse med slike skader. 

Skal jeg påpeke flere merkeligheter? Jo, når noen blir slått ned og kommer på legevakten der de avdekker så omfattende skader, så er det vanlig at legevaktlege tilkaller politiet enten til legevakten eller at politiet dukker opp på sykehuset. 

Ingen blir sendt hjem med brudd i ansiktsbehandling, kvelemerker på halsen M.m. 

Så at ts sitter og skriver om dette og har opprettet en ny bruker for å drive på med sitt lite troverdige tryllerier og trallene når folk biter på er kunn usmakelig og til skade for folk flest. 

Anonymkode: e8479...48b

• Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, jeg har blitt sendt hjem med sånne skader. Så den kjøper jeg. 

Det jeg ikke kjøper, er for det første at du ikke har anmeldt, fordi blind vold på byen er garantert fanget opp på et eller annet kamera. Idioti å ikke anmelde mtp rettigheter. 

For det andre, om denne kollegaen er en du omgås privat er det KJEMPERART å ikke fortelle "hallo jeg ble banka av en fremmed på byen"??  Det er sånt man forteller om, ikke sk mer seg over og skjuler.

Skjønner at du prøver å beskytte mannen din her, men dette er for dumt. 

Anonymkode: b3f4e...200

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har seriøst for mye fritid. Sitter og koker sammen slike historier.

Anonymkode: 3c08f...f5d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, du burde vite at det er dumt å ikke anmelde et overfall. Det handler ikke kun om saken henlegges eller ikke, men at det finnes "bevis" på at du har blitt overfalt på tur. Det kan også ha noe å si for forsikringen, hvis det viser seg at du får senskader, eller at skadene var verre en du trodde. Du burde jo oppsøkt lege også... 

Anonymkode: b8f17...d60

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...