Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #1 Skrevet 22. februar 2006 Hva synes dere om norsk media i forbindelse med filmlanseringer og omtaler? Jeg ble sjokkert da jeg så at programledere i frokost-TV, i Aktuelle nyheter og andre TV-program fokuserer på, og lokker med, sexscener i filmen. Hallo, hvor interessant kan det være at to tynne, bleke, knoklete kropper humper opp og ned? Dette forteller hvertfall meg at en del norske, spesielt TV-, journalister, fokuserer på heløt feil ting når de skal rope høyt i en tid der sex er det høyeste man kan komme Nirvana.
Gjest Gjesta Skrevet 22. februar 2006 #2 Skrevet 22. februar 2006 Det der er da ingenting. Den nye Basic Instinct 2 filmen er vel stort sett blitt omtalt på grunn av sexscenene, og etter å ha sett den usensurerte traileren skjønner jeg det godt. Virker ikke som om det er en handling overhode i den filmen, KUN knullings. Det var nesten så jeg skjemtes av at noen kunne lage en slik film i det hele tatt. Det sier sitt om hva som foregår i hode på manusforfatteren
Gjest Markus i Oslo Skrevet 23. februar 2006 #3 Skrevet 23. februar 2006 Jeg synes jo ikke akkurat at en lettkledd Ane Dahl Torp er et argument mot å se den filmen, da! Dessuten er boka glimrende.
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #4 Skrevet 24. februar 2006 Av de klippene og trailerene jeg har sett av GP, så synes jeg filmen virker lite lovende og at dessverre det beste filmen har å by på er sexscenene. Kan ikke hjelpe for det, men synes kvaliteten i norsk film fortsatt er preget av norsk fjernsynsteater. Ekstrem dårlig skuespill som håper den overlever ved å ha sexscener (selv om de er bisarre og elendige).
Sofia Skrevet 24. februar 2006 #5 Skrevet 24. februar 2006 Norsk eller ikke-norsk film. Jeg kan ikke fordra sex scener og kan ikke med min beste vilje forstå hvorfor de lages i det hele tatt!!.... noen hint så vi seere forstår hva som skal skje, er nok synes jeg. Har ikke behov for å se akkurat hva eller hvordan de liksom gjør det.. Det finnes noen få unntak. Ett som jeg i farta kommer på er scenen mellom Halle Berry og Billy Bob Thornton i "Monsters ball".. Den blir litt "viktig" i forhold til videre handling i denne fantastiske filmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå