Gå til innhold

Norsk media og sex i norsk film

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om norsk media i forbindelse med filmlanseringer og omtaler?

Jeg ble sjokkert da jeg så at programledere i frokost-TV, i Aktuelle nyheter og andre TV-program fokuserer på, og lokker med, sexscener i filmen.

Hallo, hvor interessant kan det være at to tynne, bleke, knoklete kropper humper opp og ned? :roll:

Dette forteller hvertfall meg at en del norske, spesielt TV-, journalister, fokuserer på heløt feil ting når de skal rope høyt i en tid der sex er det høyeste man kan komme Nirvana.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er da ingenting. Den nye Basic Instinct 2 filmen er vel stort sett blitt omtalt på grunn av sexscenene, og etter å ha sett den usensurerte traileren skjønner jeg det godt.

Virker ikke som om det er en handling overhode i den filmen, KUN knullings. Det var nesten så jeg skjemtes av at noen kunne lage en slik film i det hele tatt. Det sier sitt om hva som foregår i hode på manusforfatteren :overrasket:

Gjest Markus i Oslo
Skrevet

Jeg synes jo ikke akkurat at en lettkledd Ane Dahl Torp er et argument mot å se den filmen, da!

Dessuten er boka glimrende.

Skrevet

Av de klippene og trailerene jeg har sett av GP, så synes jeg filmen virker lite lovende og at dessverre det beste filmen har å by på er sexscenene. Kan ikke hjelpe for det, men synes kvaliteten i norsk film fortsatt er preget av norsk fjernsynsteater. Ekstrem dårlig skuespill som håper den overlever ved å ha sexscener (selv om de er bisarre og elendige).

Skrevet

Norsk eller ikke-norsk film. Jeg kan ikke fordra sex scener og kan ikke med min beste vilje forstå hvorfor de lages i det hele tatt!!.... noen hint så vi seere forstår hva som skal skje, er nok synes jeg. Har ikke behov for å se akkurat hva eller hvordan de liksom gjør det..

Det finnes noen få unntak. Ett som jeg i farta kommer på er scenen mellom Halle Berry og Billy Bob Thornton i "Monsters ball".. Den blir litt "viktig" i forhold til videre handling i denne fantastiske filmen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...