Gå til innhold

Fryseboks, trenger ny

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter ny fryseboks eller dyp fryser. Jeg trenger ikke stor men ser at det står  «no frost-nei» på alle jeg ser på. Finnes ikke de med no frost? Eller gjelder det bare de som er stående? 

Er så lei av å styre med den isen som samler seg. 🫤

Har du en å anbefale? 

Anonymkode: c22c3...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte ny i vår, og da sa de at det ikke var vanlig med no frost på de mindre fryseboksene. Dessverre. Jeg fant selv kun veldig dyre som hadde det av de mindre. Store skap, eller de kjempestore «kistene» var det ingen problemer med å finne no frost, så kommer an på hvor viktig det er for deg, og hvor mye plass du har. 

Drittlei den isen jeg også, og angrer på at jeg ikke kjøpte større så jeg kunne sluppet isen. 

Endret av Daisy-love
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy-love skrev (1 time siden):

Jeg kjøpte ny i vår, og da sa de at det ikke var vanlig med no frost på de mindre fryseboksene. Dessverre. Jeg fant selv kun veldig dyre som hadde det av de mindre. Store skap, eller de kjempestore «kistene» var det ingen problemer med å finne no frost, så kommer an på hvor viktig det er for deg, og hvor mye plass du har. 

Drittlei den isen jeg også, og angrer på at jeg ikke kjøpte større så jeg kunne sluppet isen. 

Var det jeg tenkte ja, synd as! Er drittlei isen jeg å, men jeg synes at de stående er altfor dyre 😕 

Anonymkode: c22c3...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...