AnonymBruker Skrevet 22. september #1 Del Skrevet 22. september Prøver på å bli gravid, og jeg ønsker å forberede kroppen så godt som mulig. Vurderer å kjøpe denne tilskuddet, men er det noen som har erfaring med den? Anonymkode: d0339...43e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #2 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Prøver på å bli gravid, og jeg ønsker å forberede kroppen så godt som mulig. Vurderer å kjøpe denne tilskuddet, men er det noen som har erfaring med den? Anonymkode: d0339...43e Ville nok selv valgt å kjøpt tilskudd fra et annet sted enn protein.no, og gjerne tilskudd som var mer tilpasset fertilitet og graviditet. Anonymkode: b5e78...d65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #3 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Prøver på å bli gravid, og jeg ønsker å forberede kroppen så godt som mulig. Vurderer å kjøpe denne tilskuddet, men er det noen som har erfaring med den? Anonymkode: d0339...43e Kamferdrops fungerer minst like bra…… Anonymkode: 8716d...77c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #4 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Prøver på å bli gravid, og jeg ønsker å forberede kroppen så godt som mulig. Vurderer å kjøpe denne tilskuddet, men er det noen som har erfaring med den? Anonymkode: d0339...43e Det inneholder bra ting, men jeg hadde ikke stolt på kvaliteten. F.eks er Q10 bra, men det må være av kvalitet. Anonymkode: bd520...e33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #5 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det inneholder bra ting, men jeg hadde ikke stolt på kvaliteten. F.eks er Q10 bra, men det må være av kvalitet. Anonymkode: bd520...e33 Har du noen anbefalinger av bra tilskudd med q10 bla? Helst norske nettsider, føler Amazon kan være litt shady Anonymkode: d0339...43e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå