Gå til innhold

Selsneper

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk meg en venn, som søkte en venn for en tid tilbake siden. Det nærmer seg nå et år. Det ble selvfølgelig sex ut av det. 

Ofte så sender vedkommende melding og har løse avtaler om at ting skal skje med meg. Personen er ofte på arrangementer og treff med andre, og avtaler gjerne med andre venner å finne på ting. Og i forbifarten hvis det er i nærheten av meg, må jeg sette av dagen til å eventuelt vente på hen fordi hen vil være med meg (ofte for sex), og ni av ti ganger så venter jeg forgjeves også. 

Det som irriterer meg mest er, hvor lenge personen har klart å få meg til å vente på ingenting, og hvor lite verdifull jeg føler meg etter mange sånne runder. Jeg blir jo hele tiden nedprioritert til fordel for det hen syns er mer morsomt. Og jeg må alltid akseptere å ta ting på sparket fordi det aldri kan avtales noe.

Hva skal man gjøre med sånne som ikke kan gjøre avtaler, og som hele tiden nedprioriterer deg  til fordel for noe som bedre? Hva skal man gjøre med slike selsneper? Jeg tror ikke de skjønner hva ensomhet er. 

Anonymkode: e8b9c...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan blir det "selvsagt sex" av ett vennskap? Jeg har ikke sex med mine venner...

Mem dere er ikke venner, dere er fuckbuddies som h'n ringer når h'n vil ha sex, og du svarer og stiller opp. De fleste håndterer det enten ved å fortsette ha sex og akseptere at det kun er sex og ikke noe mer, eller så sier man at man ikke gidder det og går videre.

Anonymkode: 2d0b4...dcb

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan blir det "selvsagt sex" av ett vennskap? Jeg har ikke sex med mine venner...

Mem dere er ikke venner, dere er fuckbuddies som h'n ringer når h'n vil ha sex, og du svarer og stiller opp. De fleste håndterer det enten ved å fortsette ha sex og akseptere at det kun er sex og ikke noe mer, eller så sier man at man ikke gidder det og går videre.

Anonymkode: 2d0b4...dcb

Haha, jeg er enig… Jeg har hatt noen sånne jeg og.. Og det har faktisk fungert fint for meg.. Og så vidt jeg vet har det fungert bra for dem og😊

Men denne personen søkte faktisk en venn og fant meg da jeg var midt oppi en vanskelig situasjon... det var vel det som var så stygt ved det.. Poenger var vel egentlig at det aldri kan avtales noe og avtalene brytes… Sexen trenger jo ikke ha så stor betydning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke nytter å få personen til å lage mer reelle planer, og løse kanskje-planer sjelden blir noe av, må du bare sette en strek. For ditt eget beste. 

Det er ganske tydelig at den personen ikke søkte vennskap, men sex når det passer seg. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selsneper? Er det en ny omskriving for å være giftig? 

I så fall er jeg helt for! Mye bedre enn "toxic". :D 

Anonymkode: 5674e...392

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

(...) Og i forbifarten hvis det er i nærheten av meg, må jeg sette av dagen til å eventuelt vente på hen fordi hen vil være med meg (ofte for sex), og ni av ti ganger så venter jeg forgjeves også. 

Åja, for du er jo bunnet på hender og føtter og har intet annet valg. 

Anonymkode: 2f75f...67d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har ansvar for deg selv, du velger å sette av dagen for han, det er ikke hans skyld. Men hadde jeg vært deg så hadde jeg avslutta, han har jo tydeligvis ikke respekt for deg eller din tid siden han driter i å komme.

Anonymkode: 7ce1a...03c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selsneper er vel den aller giftige planten vi har i vår natur

Anonymkode: 65b35...6ca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selsneper? Er det en ny omskriving for å være giftig? 

I så fall er jeg helt for! Mye bedre enn "toxic". :D 

Anonymkode: 5674e...392

Japp. Jeg tar patent på den🤡

Norges giftigste faktisk for å være helt korrekt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har ansvar for deg selv, du velger å sette av dagen for han, det er ikke hans skyld. Men hadde jeg vært deg så hadde jeg avslutta, han har jo tydeligvis ikke respekt for deg eller din tid siden han driter i å komme.

Her har det lurer seg inn en selsnepe i buketten folkens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selsnepe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo begynne å skjønne hvorfor han ikke gidder å bruke tid på deg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo begynne å skjønne hvorfor han ikke gidder å bruke tid på deg.

😂 Fordi hen ikke liker at jeg sier i fra, at jeg ikke liker å bli nedprioritert, eller at jeg ikke vil vente på hen flere ganger når hen er på fest og sier hen «skal komme seinere» men aldri dukker opp😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså.. jeg kunne bare ignorert det og gått videre.. men …

Det er alt for mange som oppfører seg sånn som beskrevet over. Og så går de videre med en seirende mental tilstand (tror de) fordi de tok en vei rundt konflikten de selv var kilde til å starte. 

De er jo da noe for seg selv. Disse selsnepene. De har i allefall uberettiget høy selvtillit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Perelandra, mod. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...