AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #1 Del Skrevet 22. september 2024 Hei jeg har ganske vanskelig hår, nærmer meg 40. Litt fall, tynt, lite volum, knekker lett. Pleier å lysne kronen med striper men har nå måttet spare ut siden i vår da det ble slitt. Har ganske mange forskjellige pigmenter men til sammen ser det ikke så sunt og livlig ut som jeg ønsker. Klippen er fint og vedlikeholdt. Vises kanskje ikke på bildet, men det er grå hår inni der… Målet er mer helhetlig farge/oppfriskning. Tips? Anonymkode: 1daae...286 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #2 Del Skrevet 22. september 2024 Kanskje litt mørkere ala Taylor Swift ? Anonymkode: 872a1...d6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #3 Del Skrevet 22. september 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei jeg har ganske vanskelig hår, nærmer meg 40. Litt fall, tynt, lite volum, knekker lett. Pleier å lysne kronen med striper men har nå måttet spare ut siden i vår da det ble slitt. Har ganske mange forskjellige pigmenter men til sammen ser det ikke så sunt og livlig ut som jeg ønsker. Klippen er fint og vedlikeholdt. Vises kanskje ikke på bildet, men det er grå hår inni der… Målet er mer helhetlig farge/oppfriskning. Tips? Anonymkode: 1daae...286 Jeg synes fargen din var fin. Om du vil endre noe - sjekk ut Christina Vukicevic i fredagens episode av Nytt på Nytt, hun hadde en utrolig fin hårfarge. Anonymkode: 35408...b33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #4 Del Skrevet 22. september 2024 Syns fargen er fin! Naturlig, ingenting jeg hadde orket å ødelegge håret med mer farging for. Gå i såfall til frisøren, bedre for håret. Anonymkode: eea79...1f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lmkk Skrevet 23. september 2024 #5 Del Skrevet 23. september 2024 Ville frisket opp lengdene med en toning evt minicolour. Det skader ikke håret, men jevner fargen litt og du føler du får en forandring iallefall. Jeg har brukt mye av fargene til bybente👍 de hjelper deg også med å finne riktig tone hvis du sender inn bildet til de😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå