AnonymBruker Skrevet 13. mars #61 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (På 22.9.2024 den 21.06): Er det virkelig så digg for dere damer å bli "spylt" med mengder av sæd? Har fått litt inntrykk tidligere at det heller har vært foretrukket mindre mengde for da blir det mindre griser. Men er det sånn at dere liker at det kommer mye sæd? Jeg skulle ønske jeg hadde både mer mengde å futt når kanonen gikk av. Mann 40+ Anonymkode: 73969...8f2 Nei, det er ingen høydare for de fleste av oss... Anonymkode: b1d16...466 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #62 Del Skrevet 13. mars Er mann og spruter forholdsvis mye og hardt (langt om du vil), og som TS beskriver ganske tyntflytende (og nei, det er ikke urin). Hos meg er det en underliggende årsak til at jeg produserer mye sædvæske. Samboer er ikke fan av å suge å enda mindre av å få det i munnen, så det gjør vi ikke. Men hun elsker å kjenne den kraftige spruten i seg, eller på seg. Anonymkode: 4a970...aff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 14. mars #63 Del Skrevet 14. mars Bimbo skrev (På 12.3.2025 den 22.46): Jeg liker at mannen nyter og jeg elsker at han får orgasme, så sæd er jo da for de fleste en del av den pakken. Ergo noe jeg tenner på. Det er ikke sånn at jo mer jo bedre, men ser overhodet ikke på det som griseri. Det er fint, sexy og deilig, uansett mengde. Synes det er forunderlig med damer som kaller det ekkelt, gris osv. Er dere heterofile? Liker dere mennene dere har sex med? Man kan jo ha noen rare og irrasjonelle «icks» noen og enhver, men å åpent snakke ned og ønske å påføre menn skam/kleinhet over normale kroppsfunksjoner i forbindelse med nytelse? Rart. Jeg ville iallfall følt på stor usikkerhet med nye partnere om det eksisterte et inntrykk av at menn flest synes kvinnelige safter og orgasmer var litt ekle. Som du er inne på, sæd er en helt naturlig del av menns seksualitet. Skal man ha sex med en mann, så er sæd en del av pakka. Akkurat som saftene fra fitta er en del av hennes seksualitet. Er enig med deg om at det er helt greit å ha preferanser eller ikke like sæd / fittesaft, men man må snakke om det på en riktig måte. Jeg som mann har null problemer med at partner eventuelt ikke likte å svelge, likte å få sæd i munnen, på seg eller i seg. Det vil jeg selvsagt respektere. Jeg vil jo at sex skal være bare skal være fyllt av det som er positivt og vi liker. Ingen skal gjøre noe "på tross av". Men om partner hadde fremstilt sæd som noe svineri, noe skittent herk... det hadde vært sårt. Det hadde gått inn på meg. Det er jo en del av meg som hun regelrett rakker ned på, og som jeg ikke kan gjøre noe med. Jeg kan jo ikke ha sex og orgasme UTEN at sæd er involvert. Eller om hun sprang ut på badet for å vaske seg, pusse tenna og gurle munnskyld etter vi har hatt sex. Det hadde fått meg til å føle meg ekkel, og DET er absolutt ingen sexy tanke. Tror ikke mange kvinner ville satt særlig pris på om typen sa at fitta hennes var ekkel og at han ikke "utstod den gugga hun hadde mellom beina". TLDR; Snakk respektfult til hverandre og om hverandre ... og andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå