Gå til innhold

Ble overrasket over mengden sæd nye kjæresten produserer…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Maks uheldig sier noen, maks heldig sier andre 😂

Anonymkode: 663ea...50e

Jeg tolket det positivt i hvert fall😊ts

Anonymkode: 8812d...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid cummet menger med cum. Har svære baller også. Føler meg heldig, virker som se fleste damer digger det.

Noen syntes det er gøy mtp om de klarer svelge unna alt, andre igjen syntes det er sexy med en så diger ladning på brystene/magen.

Til dere som sier en t-skje er normalt. Det er det nok.

Jeg cummer 10-12 tjukke t-skje stråler. Mengden avhenger litt av kosthold. Men, har merket at jeg ofte cummer mer når jeg har spist mye sukker…

Anonymkode: b2b3f...235

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har alltid cummet menger med cum

Du må bli kjønnsmoden først... 

Anonymkode: df883...1d9

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig så digg for dere damer å bli "spylt" med mengder av sæd?

Har fått litt inntrykk tidligere at det heller har vært foretrukket mindre mengde for da blir det mindre griser. Men er det sånn at dere liker at det kommer mye sæd?

Jeg skulle ønske jeg hadde både mer mengde å futt når kanonen gikk av. 

Mann 40+

Anonymkode: 73969...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Den skal jo ikke være så tyntflytende da

Anonymkode: 86e44...3a9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaker godt?

TS er mann og dette er en runketråd.

Anonymkode: 965ca...a09

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Smaker godt?

TS er mann og dette er en runketråd.

Anonymkode: 965ca...a09

Jeg er dame, tro meg❤️ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Du må bli kjønnsmoden først... 

Sjalu?

Mannen din cummer 2-3 dråper, kanskje?

Anonymkode: b2b3f...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så rart, hvis du er/var vant med å ha sex med menn på din egen alder før dette. Yngre menn har større sædmengde, og spruter kraftigere stråle.  Sæden er som du sier, tynnere og mer "melkeaktig" og lettere å svelge.

Jeg har opplevd lignende ......  større kuk som tar mer plass i munnen, og så plutselig kom det en kraftig stråle mot ganen og i fler støter-  Klarte heller ikke å svelge unna alt..... hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har fått litt inntrykk tidligere at det heller har vært foretrukket mindre mengde for da blir det mindre griser. Men er det sånn at dere liker at det kommer mye sæd?

Mann 40+

Liker sæd, hvor som helst på kroppen. Tenner veldig på den mannlige orgasmen, og alt som følger med, men mengden er helt irrelevant. Fordel at det smaker mildt og har en ok konsistens, eller så er sæd sæd og hot når det kommer ut av en du liker.

Anonymkode: 04491...458

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bullehurk skrev (3 minutter siden):

Det er ikke så rart, hvis du er/var vant med å ha sex med menn på din egen alder før dette. Yngre menn har større sædmengde, og spruter kraftigere stråle.  Sæden er som du sier, tynnere og mer "melkeaktig" og lettere å svelge.

Jeg har opplevd lignende ......  større kuk som tar mer plass i munnen, og så plutselig kom det en kraftig stråle mot ganen og i fler støter-  Klarte heller ikke å svelge unna alt..... hehe.

Godt å høre flere har opplevd det samme! Har aldri vært med menn på hans alder før og ble virkelig overrasket! Kuken er svær og da det bare pumpet utover😅Vi måtte le begge to😂Følte meg som en ung uerfaren jente som aldri har svelget før…

Jeg merker det også etter han har kommet vaginalt og analt i meg, først kommer det ingenting ut fra meg etterpå (mistenker at det skytes så hardt og langt det går an), deretter lekker jeg sæd i fire dager etterpå😅ts

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Liker sæd, hvor som helst på kroppen. Tenner veldig på den mannlige orgasmen, og alt som følger med, men mengden er helt irrelevant. Fordel at det smaker mildt og har en ok konsistens, eller så er sæd sæd og hot når det kommer ut av en du liker.

Anonymkode: 04491...458

Helt enig! Ts

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dame, tro meg❤️ts

Ja, jøss... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Klager ikke, det smaker digg, men da jeg skulle svelge unna hadde jeg ikke sjangs! Jeg fikk kanskje et par munnfuller i meg før minst like mye fosset utover😅Vi lo litt da, men dette har jeg ikke opplevd tidligere. Han har veldig flytende sperm, det er deilig, men som sagt mengden har jeg ikke opplevd før.

Dette er en meget sprek ung kar i tyveårene. Andre som har opplevd liknende og evt har tips for hvordan jeg neste gang kan få i meg alt😁

k40

👏👏: for at du synes det er digg med smak og mengde🙈

Når det smaker digg, så er sæden ferskvare.. altså sæden har ikke ligget i sædblæra, enn maks 2 dager.. Så jo ferskere jo bedre smak😉 I ung alder er sædblæra litt større.. pluss at sædproduksjon går raskere, enn når man blir eldre.

Da jeg var i midten av 40 årene,  ble jeg imponert og inspirert av sædmengden til duden i "Yummycouple". Jeg chattet en del med dem på twitter, og de la ut hvordan jeg skulle øke sædmengden. I dag tar de betalt for "oppskriften", hvis noen lurer eller googler. Men da jeg startet, hadde jeg allerede begynt å trene prostataen i over 2 år med knipeøvelser.. Så jeg hadde mengder før, men ville utforske om "oppskrifta" til Yummycouple holdt ord. Etter et par måneder med intens trening, så jeg et betydelig resultat..
Btw.. jeg bruker mengdene til cumtribute.. da får jeg som regel "noe" tilbake fra kvinnene, eller at de vil se det og ronke det ut IRL😅

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

I sommer sugde jeg sikkert 10 stk, og det var tilnærmet lik mengde mener jeg, bare noen få variasjoner. 

Anonymkode: 663ea...50e

Det er flere enn jeg har suget hele livet, men de jeg har suget har jeg gjort det med mange ganger, og mine menn har hatt en voldsom ulik mengde. I ytterpunktene finner man maks halv t- skje og konsistens som seig snørr, i andre ytterkant minst tre spiseskjeer med konsistens som tynn semulegrynssuppe (bare litt mer slimete). 

Anonymkode: 19fd6...ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Klager ikke, det smaker digg, men da jeg skulle svelge unna hadde jeg ikke sjangs! Jeg fikk kanskje et par munnfuller i meg før minst like mye fosset utover😅Vi lo litt da, men dette har jeg ikke opplevd tidligere. Han har veldig flytende sperm, det er deilig, men som sagt mengden har jeg ikke opplevd før.

Dette er en meget sprek ung kar i tyveårene. Andre som har opplevd liknende og evt har tips for hvordan jeg neste gang kan få i meg alt😁

k40

jada arne

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Mann 40+

Jo mindre jo bedre mener jeg. Det finnes sikkert noen kvinner som har en genuin fetisj for store mengder med sperm, men flertallet bryr seg ikke eller ønsker minst mulig. Samtidig ønsker flertallet å være snille med kjæresten sin, så vi skryter både av ting vi vet han er stolt av og ting han har dårlig selvtillit over, selv når det ikke betyr noe som helst for oss eller ikke er 100% sant.

Anonymkode: 6192d...179

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er dame, tro meg❤️ts

Du er en incel som sitter og skriver sånne innlegg stadig vekk, hvor du utgir deg for å være ei fnisete dame med en eller annen "overraskende" seksuell opplevelse som du synes var gøy, og så vil du ha kvinner på forumet til å fortelle deg historier om samme tema. Dette sitter du og runker til. Du er relativt lett gjenkjennelig, om du ikke visste det. Og en gigantisk loser. 

Anonymkode: d2e0f...3f2

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Mann 40+

Jeg kan ikke fatte at noen syns det er digg.. Men hver sin smak 🤮 

Mengder med sperm - Da hadde jeg mest sannsynlig brekket meg enormt. 

Men her tror jeg det er noen som bare leker med oss. Mest sannsynlig er ts en mann. 🥴

Anonymkode: 83e15...5aa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en incel som sitter og skriver sånne innlegg stadig vekk, hvor du utgir deg for å være ei fnisete dame med en eller annen "overraskende" seksuell opplevelse som du synes var gøy, og så vil du ha kvinner på forumet til å fortelle deg historier om samme tema. Dette sitter du og runker til. Du er relativt lett gjenkjennelig, om du ikke visste det. Og en gigantisk loser. 

Anonymkode: d2e0f...3f2

Huffda😅❤️trenger du en klem? Hilsen ts som oppriktig lurer på det jeg skrev on i hi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...